رژلب جامد؛ خرید و قیمت انواع رژلب جامد اصل خارجی شیمن شاپ


اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید. این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت. فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد. این فروشگاه سرانجام در آذر 98 از وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و از آن سال تاکنون محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و همراهان همیشگی خود عرضه میکند. رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اگر از من بپرسید، بهترین روش برای تست رنگ رژ لب است تا ببیند آیا چهره شما با چهره شما مطابقت دارد یا خیر.

  • این محصولات همچنین در بافت‌ها، پوشش‌ها و شکل‌های مختلف موجود هستند که نیازهای منحصر به فرد ما را برآورده می‌کنند.
  • که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه.
  • پالت‌های رژ لب را می‌توان نسبت به سایر انواع رژ لب حرفه‌ای تر دانست.
  • اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد.
  • از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید.

احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت. سپس رژ لب را از مسانه های لب هایتان شروع به زدن کنید و در پایان کناره ها و خطوط را رنگ کنید. برای روشن تر کردن و براق تر کردن و همچنین کمی مرطوب کردن ان می توانید از برق لب نیز استفاده نمایید.

هدی بیوتی (Huda Beauty)

اما این کم بودن ماندگاری باعث کاهش خرید رژ لب با این خصوصیات نمی شود. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … باتوجه به استفاده از ماسک در سال 2022 بیشتر توجهات روی آرایش چشم هاست.

رژ لب مايع براق کالیستا مدل Vivid Shine

رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود. رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند. جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند. رژ لب شفاف یکی از انواع رژ لب است که رنگ لب را تغییر نمی دهد. رژ لب شفاف حاوی روغن‌هایی است که مانع از خشک شدن لب شده و در واقع نقش مرطوب کنندگی دارد. موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.

انواع رژ لب

رژ لب یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در میان خانم ها است که منجر به آرایشی شیک و طبیعی می شود. این محصول توجه تمام زنان جذاب جهان را به خود جلب کرده است؛ تا جایی که استفاده از رژ لب، یکی از ضروری ترین بخش های آرایش است. در این مقاله بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی می کنیم. از لحاظ فینیش نهایی برخی از رژ لب‌ها چه جامد و چه مایع، مات هستند. رژ لب مات یک محصول لب با رنگدانه بالا با روکشی مخملی و بدون براقیت است. برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد.

البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. هدی بیوتی برندی نام آشناست که رژ لب‌های آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. فرمولاسیون ویژه‌ رژ لب‌های این برند باعث ایجاد جذابیت، زیبایی و مراقبت بسیار خوب از لب‌ها شده است. به همین دلیل خانم‌هایی با سلیقه‌های مختلف می‌توانند رژ لب مورد نظر خود را در میان محصولات هدی پیدا کنند. در میان محصولات آرایشی باکیفیت دیور می‌توان انواع رژ لب با رنگ‌های مختلف را مشاهده کرد. کیفیت و ماندگاری بالای در کنار قیمت رژ لب های دیور باعث شده که طرفداران بسیاری به دست آورد.