دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای


پرایمر رطوبت و چربی باقی مانده روی ناخن را از بین می برد. در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید.

  • اگر ناخن‌های چندان بلندی ندارید اما باز هم می‌خواهید مدل متنوع و جذابی بدهید ما فرم ناخن بیضی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم.
  • لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد.

زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند. به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید. وقتی که مواد کاشت ناخن از خود ناخن به هر دلیلی جدا شده یا فاصله بگیرد و چسبندگی خود را از دست داده باشد اصطلاحا می گوییم که ناخن، هوا گرفته است.

درمان کیست تخمدان با سیر و  22 ماده غذایی موثر در درمان

در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. همان طور که در طی این مقاله خیلی درباره سالن زیبایی خود صحبت کردیم و گفتیم باید به آن دقت داشته باشید، در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با سالن زیبایی نیلسا آشنا کنیم تا انواع کاشت ناخن را با بهترین کیفیت ممکنه دریافت کنید. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد.

هزینه خدمات کاشت ناخن

روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند. در این روش از انواع کاشت ناخن از قلم استفاده نمی شود و از پودر و پرایمراستفاده می شود .

بازار کار کاشت ناخن در ایران و خارج از کشور

به طور مرتب و روزانه از روغن ناخن استفاده کنید تا انعطاف‌پذیری ناخن‌ها حفظ شود. روغن‌های طبیعی و مفید زیادی وجود دارند که در زیبایی ناخن‌ها و سلامت پوستتان تاثیر مثبتی می‌گذارد. به سالن‌های زیبایی معتبر و ناخن‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید تا اصول بهداشتی کار رعایت شود و از مواد غیر استاندارد استفاده نکنند. این ماده شیمیایی تأثیر زیادی بر خشک شدن ناخنهای طبیعی دارد و می‌تواند موجب سوزش پوست شود.