دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای


شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. با اینکه در خیلی از بازارهای مشابه، شاهد ورود روزافزون خدمات دهندگان و اصطلاحا اشباع بازار هستیم، اما بازار کاشت ناخن نه تنها اشباع نشده بلکه سرعت ورود مشتریان جدید به آن بسیار بالاتر از ورود خدمات دهندگان می باشد. علاوه بر مراحلی که در بالا ذکر شد نکات دیگری نیز در آموزش کاشت ناخن مهم و موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.

با یادگیری این بخش می توانید بیماری های مربوط به ناخن که باعث ایجاد مشکل در کار ناخن می شود را شناسایی کنید و از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید. دقت کنید که شما فقط باید علایم را شناسایی کنید و از مشتری بخواهید که به پزشک مراجعه کند و از پیشنهادهای درمانی بپرهیزید. در هر دوره آموزشی ابزار کار باید به صورت کامل به شما معرفی شده و کاربرد ابزار و نحوه صحیح استفاده از ابزار نیز به شما آموزش داده شود. زمانی که شما ابزار کار خود را بشناسید کار با آن ابزار برای شما راحت تر می شود.

  • نحوه استاندارد برگزاری کلاس ها که در آموزشگاه های معتبر برگزار می گردد به صورت تلفیقی از آموزش و تمرین با تجهیزات تخصصی می باشد.
  • طرح های مختلفی روی ناخن با کاشت هلویی می توان انجام داد از جمله ، کاشت ناخن هلویی ساده و طبیعی، کاشت ناخن هلویی شاین دار، کاشت ناخن هلویی با اکلیل، کاشت ناخن هلویی سبک فرنچ، قابل اجرا هستند.
  • یکی دیگر از پزشکان متخصص در حوزه پوست عوارض کاشت ناخن می‌گوید، استفاده مکرر از ناخن یکبار مصرف یا استفاده طولانی از محصولاتی که دارای طول عمر بیشتر هستند، باعث می‌شود که عفونت‌های شدید پدید بیایند.
  • رنگ های آبی، سبز و سفید از جمله رنگ های مورد پسند دختران می باشد.
  • اشعه UV برای خشک کردن ژلیش یا پودر ژلی در فرایند کاشت ناخن استفاده می شود.

خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید. خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند. اکثر افراد کارمند در طول هفته به طور متوسط حدود ۴۵ ساعت را در محیط کار خود به فعالیت می‌پردازند. در ابتدا سطح کاشت را برای از بین بردن چربی های اضافه بافر بزنید.

آماده سازی پودر کاشت

سالن های زیبایی بسیار مجلل وحرفه ای مانند سالن سارا حسینی، مریم رئوف، شبنم نظیف و مریم رهنما در سطح تهران تاسیس شده که خدمات بسیار متنوعی با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان ارائه میدهند. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید. در آموزش کاشت ناخن با مدارک بین المللی نیز دو دسته از این مدارک موجود است. ژل بیلدر زیرمجموعه ای از مواد ژل در کاشت ناخن است که معمولا به صورت کاسه ای در بازار عرضه می شود و علاوه بر کاشت ناخن، برای صدف سازی ناخن و همینطور در طراحی ناخن جهت برجسته سازی و شبنم گذاری نیز استفاده می شود.

انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب آن

در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند . این کاشت ناخن برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد . برای ریموو کردن این نوع کاشت لازم است ناخن ها به زمان 10 دقیقه داخل استون خالص قرار بگیرند تا ناخن ها جدا شوند. در هنگام کاشت اندازه‌ای برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید که در انجام کارهای روزانه برای شما مشکل‌ ساز نباشند. هرچه ناخن‌هایتان بلند باشد احتمال شکستن آن‌ها نیز بیشتر است.

علایمی مانند اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی از علائم این نوع مسمومیت است . از عوارض مهم کاشت ناخن های مصنوعی، تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) است. کاشت ناخن پودری به علت زمان بر بودن برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد. اگرچه معمولا در دیزاین ناخن دخترانه استفاده از مواد پایه ای مات و دیزاین های ساده توصیه می‌شود. 1- یک قلم مناسب انتخاب کنید، با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید.