دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای


رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.

  • سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید.
  • کاشت ناخن دو شیوه کلی دارد که این دو شیوه به مرور زمان دارای مشتقاتی شده اند که حالات و ظاهر گوناگونی به ناخن می‌دهند.
  • فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید.
  • البته سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند.
  • ممکن است به مرور زمان مواد مورد استفاده نازک شوند که این مورد هم می‌تواند ناشی از مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده باشد و یا قلموی‌ کار خوب به لیکویید آغشته نشده که در نهایت پودر به خوبی خیس شده و جذب صدف شود.

بعد از سوهان زدن اولیه باید ضد قارچ را روی ناخن بزنند و بعد از آن پرایمر می زنند، پرایمر در حقیقت چسب زیر مواد است که به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک می کند. این مراحل اولیه در تمام انواع کاشت ها مشترک است و در انتهای انواع کاشت ها سوهان زدن نهایی برای فرم دادن و پولیش کردن با بافر به صورت مشترک انجام می شود. برای مطالعه مقالات میکروبلیدینگ ارغوان با ما همراه باشید. در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید.

در این صورت، لازم است بگوییم که تکنیک ایمن و آسان برداشتن ناخن مصنوعی، با توجه به نوع مانیکور شما، متفاوت خواهد بود. ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید. دلیل این کار آن است که اعمال ناخنها به دست بعدی با سادگی بیشتری انجام خواهد شد – البته توصیه ساریسا این است که برای این منظور از محافظ ناخن استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا فرایند کاشت ناخن مصنوعی لطمه‌ای به ناخنهای شما وارد نکند. کاشت ناخن انجام دهید، اما نمی‌خواهید وقت خود را در صف انتظار سالنهای مانیکور هدر دهید، می‌توانید مانیکور خود را در منزل انجام دهید. امروزه طیف گسترده‌ای از خانمها ناخنهای مصنوعی فشاری (press-on) را به عنوان آسانترین روش مانیکور پذیرفته‌اند.

کاشت ناخن با تیپ

ناخن‌های ژله‌ای برای سفت شدن به نور ماورا بنفش نیاز دارند. LED نسبت به چراغ UV سطح کمتری از اشعه ماورا بنفش را ساطع می‌کند و کار کاشت را سریع‌تر انجام می‌دهد بنابراین باعث می‌شود کمتر در معرض UV قرار بگیرید. اشعه UV برای خشک کردن ژلیش یا پودر ژلی در فرایند کاشت ناخن استفاده می شود. افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند بهتر است زیر نظر متخصص یا پزشک پوست باشند تا با دیدن هرنوع نشانه مشکوک، مورد را با پزشک خود در میان بگذارند. ازآنجاکه بافت ناخن کاملاً با ترکیبات کاشت ناخن پوشیده می شود، خطر ابتلا به عفونت ها و قارچ در ناخن کاشت بیشتر است. کاشت ناخن قالبی نیز به دلیل اتصال به بافت اطراف ناخن و تحریک آن می تواند ناخن را سست و مستعد عفونت و قارچ کند.

مرحله سوم: ناخنهای طبیعی خود را کوتاه کنید

سپس مواد کاشت را روی آن قرار می دهند و از پودرهای رنگی و ژل استفاده می کنند. فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند. بعد از هر مرحله، دست را در دستگاه UV قرار می دهند و مانند همیشه سوهان می کشند.

علت هوا گرفتن کاشت ناخن

پودر مورد استفاده برای کاشت می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. لایه پودری نیز معمولا با یک لایه از جنس رزین کاور می‌شود. در حالت کلی سه دسته مواد پایه‌ای برای انواع مانیکور ناخن وجود دارد، هر سه گروه مواد اصلی برای کاشت جزو آکرلیک‌ها و مواد الاستیکی محسوب می‌شوند. ناخن های آکریلیک معمولا از ترکیب یک مایع با پودر به‌دست می‌آید که ناخن‌کار آن‌ها را مخلوط می‌کند و با ماده خمیری شکل به‌ دست‌ آمده به طراحی ناخن‌های شما می‌پردازد. در ژلیش ناخن ماده‌ی چسبنده‌ای بر روی ناخن‌های شما طراحی می‌شود سپس تحت تاثیر اشعه‌ی فرابنفش قرار می‌گیرد تا به قوام و انسجام کافی برسد.