دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای


در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. در این روش ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار می دهند و بر روی آن خط های نا متوازن با لاک مشکی می کشند سپس با استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کنند.

  • به این صورت که ابتدا لاک مشکی بزنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود.
  • البته لاک ناخن هم می تواند مسبب این قضیه باشد و باید به این موضوع توجه کرد.
  • برای افرادی که به جویدن ناخن عادت دارند، کاشت ناخن انتخابی مناسب است.
  • با استفاده از نوار دیزاین ناخن می توانید ناخن ها را به اشکال مختلفی طراحی نمایید.

این کار به دو منظور ایجاد چسبندگی بیشتر بین مواد و ناخن و از بین بردن چربی های سطح ناخن انجام می شود. برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند. نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود. در دوره آموزشی شما ابزار مورد استفاده در این مرحله و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش می بینید.

انواع کاشت ناخن جدید

از این اصول می توان به تهویه مناسب، نور مناسب و ارتفاع میز و صندلی اشاره کرد. پس از شناخت ساختمان ناخن نوبت به شناخت ابزار و وسایل کار و کاربرد هرکدام از این وسایل می رسد. اگر به دنبال مکملی برای تقویت ناخن و مو به طور همزمان هستید مصرف و خرید “هیر نیل بیوتی کمپلکس ویتالایز” پیشنهاد می‌گردد. برای تغذیه و پیشگیری از ضعیف شدن ناخن به خصوص بعد از کاشت مصرف “قرص پیلفود کمپلکس نیلز لابراتواری سرا پامیس” پیشنهاد می‌شود. دقیقا میشه بگید زرد چوبه برای کجای صورت مناسبه حس میکنم رنگ… جهت دریافت جدیدترین مقالات حوزه سلامت و بهداشت عمومی به لیست ایمیلی بزرگ سیوطب بپیوندید.

بستن دائم منافذ پوست با 11 راهکار؛ از گلاب تا لایه‌برداری

یکی دیگر از مسائلی که هنگام استفاده از ناخن‌های مصنوعی باید به آن توجه کنید دور نگه داشتن دست‌ها از گرمای زیاد و شعله‌های آتش است. خصوصاً موقع آشپزی باید به این مسئله توجه کنید زیرا گرمای اجاق گاز ممکن است باعث آب شدن ناخن‌ها شود. برای حفظ سلامت ناخن‌های مصنوعی نباید آن‌ها را خیلی در معرض رطوبت قرار دهید بنابراین هنگام شستشوهای روزمره حتماً از دستکش استفاده کنید. استفاده زیاد از آب باعث شل شدن و دفرمه شدن ناخن‌های مصنوعی خواهد شد. وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید.

30- اگر به طراحی های ساده برای ناخن های خود علاقه دارید می توانید از دو رنگ مکمل هم استفاده نمایید و برای زیبا تر کردن آن ها از تاپ مات ناخن استفاده نمایید. همچنین می توانید از انواع دیزاین های نگین ناخن برای زیبا تر کردن ناخن ها استفاده نمایید. 23- فرنچ های رنگی ناخن ها همواره مورد پسند بسیاری از دختران بوده است.