دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا


ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود. استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد. برای این کار نوک انگشت خود را به پرایمر سایه چشم آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای به پلک‌ها بمالید؛ به نحوی که پلک از ریشه مژه‌ها تا بالای چین خود با پرایمر پر شود. در نهایت می‌توانید روی آن را پنکک بزنید تا پایه مناسبی برای سایه ایجاد شود. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید.

  • ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد.
  • کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود.
  • سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است.
  • البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است.
  • استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است.

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. قبول کنید که شما یک مبتدی هستید و نیازی نیست از همان اول روی کل صورت خودتان کار کنید.

رنگ ابرو دودی در خانه

آموزش آرایش صورت تصویریبا اینکه آرایش کردن امر خیلی ضروری نیست، اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند صورت شان آرایش داشته باشد تا اعتماد به نفس شان بالاتر برود. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید.

زدن ریمل

سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید. گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید. روی پلک بالا و زیر ابرو سایه روشن بزنید و ترکیب کنید.

اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید. رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. خط‌هایی که می‌کشید باید دقیقا در جهت رویش ابروها باشد.

آرایش چشم مجلسی برای انواع چشم های ریز و درست با متدهای حرفه ای و جذاب

خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند. برای آرایش چشم های با پلک افتاده که دارای یک لایه اضافه پوست زیر ابرو هستند که روی پلک می افتد ، فقط گوشه های پلک را سایه روشن بزنید. اگر تمام مراحلی را که در این مقاله درمورد آرایش صورت به شما آموزش دادیم، انجام دهید کرم پودر به خوبی روی صورت می‌نشیند. به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوست‌تان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید.