دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا


اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید. با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید.

مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.

  • امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید.
  • سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند.
  • فراموش نکنید یکربع بعد از استفاده از مرطوب کننده می توانید از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید تا با این کار حتی بعد از آرایش صورت نیز از پوستتان محافظت کرده باشید.
  • مدل آرایش اسموکی، همه چیز درباره زنان امروزی است بدون اینکه خیلی مدرن باشد.
  • بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید.

به صورت کلی مدل آرایش عربی یا خلیجی، یکی از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ است که به صورت بسیار غلیظ بوده و تمام صورت را پوشش میدهد. در این سبک از میکاپ، با ایجاد رنگ های بسیار تند و غلیظ و مواد آرایشی بسیار زیاد، سعی در خودنمایی صورت فرد را دارد. به دلیل گرایش کلیه زنان جهان به سمت و سوی میکاپ و آرایش، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به طور چشمگیری رونق پیدا کرد.

آرایش صورت چروک دار با متدهای جدید آرایشی

هنگام استفاده از کرم های مرطوب کننده، بیشتر روی نواحی از پوست که بیشتر خشک می شوند تمرکز کنید؛ مثلا پیشانی و گونه ها. استفاده از تونر باعث بسته شدن منافذ پوست می شود، و کرم های مرطوب کننده نیز پوست شما را نرم کرده و زدن کرم زیر ساز را راحت تر می کند. از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید. اما انجام اینکار در حد یکی دوبار در هفته به پوست شما کمک زیادی می‌کند، منافذ آن را باز می‌کند و خود همین باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید. قبل از ریمل زدن می توانید مقدار اضافی آن را با دستمال کاغذی بگیرید تا روی مژه‌هایتان سنگینی نکند و گلوله گلوله نشود.

خط چشم بکشید

در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. آرایش صورت زنانه حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت دارا می باشد. با یک پاک کننده مناسب پوست صورت خود را تمیز کنید و به آرامی خشک کنید (به گونه‌ای که مقداری رطوبت روی پوست بماند).

برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد. همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید. رنگ هایی همچون زرشکی، صورتی، کاراملی و قهوه ای مناسب ترین رنگ رژ برای افرادی که پوست تیره دارند، می باشد. قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید.