دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا


در این مطلب با مراحل آرایش نود و مدل آن آشنا می شوید و می توانید این نوع آرایش را در فصل های سرد به کار برده و از… اگر شما هم به دنبال روشی هستید که کانسیلر استفاده شده روی پوست ماندگاری بیشتری داشته باشید در این مطلب با ۵ راهکار جهت دوام بیشتر کانسیلر آشنا خواهید… محو کردن خط چشم یکی از کار هایی می باشد که کمی تواند به چشم های شما حالت طبیعی تری بدهد از این رو بهتر است سعی کنید این… یکی از اجزای صورت که فرم و اندازه مناسب آن بر روی زیبایی صورت به ویژه چشم ها تاثیر دارد ابروها هستند که در هنگام میکاپ باید درست و… بانوان عزیز برای یک روز عادی و یا برای یک مکان خاص دراماتیک از این سبک بهره میگیرند.

  • این سبک از انواع مدل آرایش و میکاپ در معاشرت با دوستان، محل کار و یا برای یک مهمانی غیررسمی مناسب خواهد بود.
  • اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید.
  • علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.
  • شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد.
  • با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.
  • همچنین آنها لب های خود را با خمیری از اکسید آهن و یا مخلوطی از روغن زیتون رنگ میکردند و همینطور سورمه را برای سایه چشم و پیوند ابروها به کار می بردند.

اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . همچنین ته رنگهای غروب آفتاب، مانند کهربایی پر رنگ، چشمهای سبز رنگ را بیشتر نشان می دهد زیرا دو رنگ سبز و نارنجی مکمل هم هستند، بنابراین بدون برخورد، یکدیگر را تقویت می کنند. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید.

تنوع رنگی رژلب بسیار بالاست بطوریکه امروزه می توانید هر رنگ رژلبی که مد نظرتان باشد را به راحتی در فروشگاه های لوازم آرایشی پیدا کنید. درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید. تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

بهترین رنگ های رژلب که باید همواره به همراه داشته باشید!

به یاد داشته باشید که ریمل زدن آخرین مرحله آرایش چشم است که در بخش بعد به آموزش آن می‌پردازیم. توجه داشته باشید که وقتی نوبت به اعمال کانسیلر می‌رسد، مهم است که آن را با ضربه روی صورت اعمال کنید و هرگز آن را نکشید. شما می‌توانید با استفاده از انگشتان، براش کانسیلر یا اسفنج، این کار را انجام دهید. برای پوشاندن زیر چشم‌ها، دو مثلث معکوس در آن ناحیه بکشید و با حرکات ملایم پخش کنید. همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید.

کرم پودر استودیو فیکس مک Nc25 ا MAC Studio Fix Fluid SPF 15 ا MAC Studio Fix Fluid SPF 15 Nc25

هر ابزاری را که برای این کار انتخاب کردید، توجه داشته باشید که باید به رنگ طبیعی موهای‌تان نزدیک باشد. می‌توانید یک میکاپ صورت طبیعی برای موقعیت‌ها روزمره یا یک میکا‌پ اسموکی را اجرا کنید. هنگامی که سایه چشم را زدید، می‌توانید با یک خط چشم جذاب، آن را تکمیل کنید. از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید. سبک و مدل آرایش ضد پیری (Anti-aging makeup model)، به دلیل جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن زنان مسن تر مورد استفاده قرار میگیرد. در این مدل از انواع سبک آرایش و میکاپ، هدف این است که با محصولات مناسب، چین و چروک و لک های صورت را مخفی کرد.

به جای اینکه ۱۰ رنگ رژ ارزان‌قیمت بخرید، دو رنگ بخرید، اما با جنس خوب و قابل اطمینان. در ادامه می‌توانید با یک براش خط آن را کمی محو کنید که خط خیلی تیزی نداشته باشد. بهتر است از یک مداد چشم به رنگ دودی یا قهوه‌ای استفاده کنید. سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید.