دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا


روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید.

  • در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید.
  • به همین علت برای داشتن آرایش هندی؛ با یک مداد سیاه داخل و بالا و پایین چشم را سیاه کنید و یک خط نه چندان بلند روی پلک بالایی در خط مژه ها طراحی نمایید.
  • همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید.
  • اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید.
  • مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید.
  • سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید.

جید رولر نیز از دیگر وسایل و ابزار های مهم برای پاکسازی صورت است که سنگ یشم نیز نام دارد و خواص درمانی زیادی برای پوست دارد. ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید. در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آن‌ها معمولا به یک نحو استفاده می‌شوند.

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H شماره 145 حجم 30 میلی لیتر ا LOreal Infaillible 24H Foundation No.145 30ml

محصولات مورد استفاده در پروسه میکاپ، به شما کمک می‌کنند تا ظاهر خود را تغییر دهید، ویژگی‌های مورد علاقه خود را ایجاد یا تقویت کنید و به استانداردهای زیبایی نزدیک شوید. از سوی دیگر، تکنیک‌های میکاپ به بانوان کمک می‌کنند تا اعتماد به ‎نفس خود را افزایش دهند. اما وقتی صحبت از آرایش صورت به میان می‌آید، استفاده ماهرانه از لوازم آرایشی، تفاوت اصلی را رقم می‌زند.

انواع سبک و مدل دکوراسیون، با 23 مورد از شیک ترین و جدیدترین انواع دکوراسیون آشنا شوید! کدام یک از انواع دکور زیباتر است!؟

بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. تولید کنندگان مواد آرایشی روز به روز در حال فروش بیشتر محصولات و ارائه محصولات جدیدتر به بازار هستند و نیازی نیست که شما همه این محصولات رو داشته باشید. فقط تعدادی از لوازم آرایشی مناسب را داشته باشید و همیشه این تعداد در دسترس شما باشند.

مدل آرایش صورت جدید

قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند. به جلو نگاه کنید و ریمل را از ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید. می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید. از زدن بیشتر از دو لایه ریمل خودداری کنید؛ در غیر این صورت چهره‌تان حالت غیرطبیعی و عجیبی پیدا می‌کند.