خرید و قیمت دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره ترب


این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است.

  • نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود.
  • درست است که هیدروفیشیال برای همه افراد با انواع پوست مفید است، اما افرادی هم باید از این روش درمانی خودداری کنند.
  • همچنین یک انتخاب مناسب برای افرادی با آکنه روزاسه فعال، مویرگ های شکننده، زخم های باز، پسوریازیس و دیگر شرایط پوستی است.
  • یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد.

در سراسر این فرآیند، نوک هیدرو بدون اصطکاک و آزردگی در امتداد پوست سر می خورد. این درمان سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و بدون درد جوش های سرسیاه را تخلیه می کند و پوست را با مواد مغذی ضروری و رطوبت غنی می‌کند. قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند.

مزایای استفاده از اتو پوست

زمانی که محلول های هیدرو درمابراسیون استعمال می شوند، حباب های کوچک تولید شده باعث می شوند که گروه های اتمی مولکول های آب کوچک تر شوند، بطوریکه اکسیژن بتواند به راحتی در شکاف های گروه‌های اتمی حل شود. جریان خلاء تشکیل شده توسط فشار منفی خلاء محلول مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می‌کند. ترکیب این محلول به جذب بدون درد کمک می کند و فولیکول مو را باز می کند تا ضایعات متابولیک پوست را حذف کند. همچنین، این دستگاه مواد مغذی کافی و بادوام برای پوست فراهم می کند که پوست را مرطوب، ظریف و براق می سازد. دستگاه زیبایی پوست هیدروفیشیال یک وسیله مفید برای سفیدسازی و صاف کردن پوست شماست.

ایجاد

این درمان نه تنها نتایج کارآمد و فوری ارائه می دهد بلکه نتایج درازمدت نیز ارائه می دهد. در این درمان می توانید درمان ترمیم پوست دریافت کنید و بطور همزمان می توانید پوستی صاف، روشن و جوان تر بدست آورید. خب، منتظر چی هستید؟ هر چه زودتر برای دریافت این دستگاه اقدام کنید.

پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد. در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند. یکی از بهترین مزایای هیدروفیشیال پوست این است که همه افراد در هر سن و سالی که باشند و هر نوع پوستی که داشته باشند، چ پوست خشک، چه پوست چرب و حتی پوست حساس می توانند، از این روش درمانی استفاده کنند. درست است که هیدروفیشیال برای همه افراد با انواع پوست مفید است، اما افرادی هم باید از این روش درمانی خودداری کنند.