خرید رژ لب بدون سرب با بهترین قیمت لوازم آرایشی روبی سان


واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است. این واژه به داروهایی گفته می‌شود که برای شادابی و زیبایی ومراقبت از پوست بدن استفاده می‌شود. قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. قبل از استفاده از این رژ، حتما دور لبا هایتان را با باقیمانده کرم پودری که بر روی صورتتان استفاده کرده اید مشخص نمایید تا کانسپتی از پایان کار را در ذهنتان داشته باشید. همچنین خاصیت خشک شدن سریع آن، باعث می شود که دندان های شما نیز رنگی نشود، و یا اثر آن روی لیوانی که در مهمانی های از آن استفاده می کنید، باقی نماند. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,نوت, …

  • رژ لب شفاف یکی از انواع رژ لب است که رنگ لب را تغییر نمی دهد.
  • بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند.
  • رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است.
  • استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.
  • اما بهتر است که آنها را بهتر بشناسید تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.
  • در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد.

تولید کنندگان طیف گسترده‌ای رنگ‌های رژ لب را به ما عرضه کرده‌اند. این محصولات همچنین در بافت‌ها، پوشش‌ها و شکل‌های مختلف موجود هستند که نیازهای منحصر به فرد ما را برآورده می‌کنند. سپس رژ لب‌های اولیه با استفاده از ترکیبی از مواد استخراج شده از جلبک دریایی، ید و برم مانیت ساخته ‌شدند؛ بعد از آن سرانجام راهی برای استخراج رنگ کارمین از سوسک ها و مورچه ها پیدا کردند. قطعا شما نیز تصاویری از کلئوپاترا ملکه مصر را با رنگ رژ لب‌های قرمز دیده‌اید.

برندهای معروف رژ لب

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولید محصولات آرایشی و افزایش سطح آگاهی مردم، می‌دانیم سرب یکی از مواد مضر موجود در رژ لب هاست که از عوامل ایجاد سرطان می‌باشد و برای بدن بسیار مضر است. متاسفانه در تولید اکثر رژ لب‌ها از این ماده استفاده می‌شد تا زمانی که با آگاهی مردم از خطرات این ماده، تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز، رژ لب‌هایی بدون سرب را ارائه دادند. برند فرانسوی لورال در تولید و توزیع باکیفیت ترین لوازم آرایشی شهرت دارد. اما تنوع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف این برند اهمیت بیشتری در جلب توجه خانم‌ها دارد.

رژلب جامد شون سری Aqua Charming شماره A41

رژلب جامد پرکاربردترین نوع رژ لب است و به آسانی می توان از آن استفاده کرد. استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی، به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد. پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند. پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد.

تنوع رنگ‌ها و ماندگاری بالای رژ لب دلایل مهمی برای محبوبیت رژ لب‌های شنل هستند. براق شدن لب بعد از استفاده از برخی رژ لب‌های مایع باعث شده است که به آنها رژ لب مایع براق بگویند. این نوع از رژ لب ها در شکل جامد، مایع، مدادی و… تولید و به فروش رسیده اند. مواد اولیه به کار رفته در رژهای گیاهی کاملا طبیعی هستند و مانند سایر انواع رژ لب ها از مواد اولیه شیمیایی تشکیل نشده اند.