خرید رژ لب اصل Lipstick 2022 فروشگاه عسل بانو


توصیه می شود که رژ لب را از برندهای معتبر و استاندارد مانند روبی سان خرید کنید تا لوازم آرایشی مخصوصا رژ لب زمینه ساز بیماری های جدی نشود. برندهای مختلف ایرانی و خارجی همواره در تلاشند تا رژ لب‌هایی با کیفیت را در بافت‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار ارائه دهند. درخشش لب‌ها باعث می‌شود لب‌ها شاداب تر و برجسته تر به نظر برسند به همین علت بسیاری از افراد طرفدار رژ لب‌های براق هستند تا آرایشی شاداب‌تر داشته باشند. همه این محصولات نیازمند گذاشتن زمان بیشتری نسبت به یک رژ لب هستند. رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند. قبل از انتخاب باید بدانید که برای چه مراسمی و چه آب و هوایی و چه مدت زمانی رژ می زنید و به تبع آن بهترین انتخاب را انجام دهید.

  • این نوع رژ لب ماندگاری بالایی دارد و به اطراف لب پخش نمی‌شود.
  • رژ لب های بسیار زیادی با جلوه مات و مخملی تولید شده اند که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند.
  • بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید.
  • خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد.
  • تمام محصولات این برند از مواد طبیعی تهیه شده است که خیال شما را بابت حفظ سلامتی تان راحت می کند.

این محصول ترکیه ای دارای غلظت بالایی است؛ اما هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. رژ لب مایع مات گلدن رز با رطوبت رسانی به پوست لب، تمام آن را می پوشاند و بعد از استفاده از آن، نیازی به استفاده چند لایه نخواهید داشت. موم، یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این رنگ دانه های آرایشی است که معمولا در نوع مات آنها مقدار کمتری از آن استفاده می شود. دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود.

هدی بیوتی (Huda Beauty)

این محصول باعث تغییر رنگ لب نمی‌شود و گاهی خاصیت ضد آفتابی هم دارند که از لب‌ها مراقبت خواهند کرد. بعد از قرار گرفتن روی لب سریع خشک شده و به راحتی پاک نمی‌شود. برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند. پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C23

رژ لب گوشتی جزو رنگ های نود به حساب می آید و طیف رنگی آن از رنگ های روشن و ملایم تا تیره متغیر است. بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما گندمی، تیره یا روشن باشد؛ زیرا در هر صورت یکی از طیف های رنگ این رژ با رنگ پوست شما به خوبی هماهنگی خواهد داشت. مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند. اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است. برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند. استفاده از رژ لب‌های این برند احساس اعتماد به نفس و جذابیت مضاعف در خانم‌ها به وجود می‌آورد.

خرید رژ لب

رژ لب دوسه دارای بافتی مات و نرم است که جلوه ای خیره کننده را به لب های تان می بخشد. این محصول لب های تان را خشک نمی کند و علاوه بر خاصیت آبرسانی، لب را برجسته می کند. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید، هنگام انتخاب هر محصول آرایشی باید بهترین مارک و برند آن را بشناسید. برند های معروف و پرطرفدار معمولا دارای کیفیت بالاتری هستند که به سلامتی شما آسیبی نمی رساند.

اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم.