خرید رژ لب اصل Lipstick 2022 فروشگاه عسل بانو


اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم.

  • موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است.
  • انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد.
  • با خرید از فروشگاه اینترنتی میس و مستر دیگر نگرانی بابت اصل بودن کالا و قیمت ها ندارید و می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید.
  • محصولاتی که علاوه بر رنگ دهی و ماندگاری بالا بر روی لب به طور طبیعی و نامحسوس حجم لب را مقداری افزایش می دهند.

اما رژ لب های مایع مخملی، مقرون به صرفه تر و دارای ماندگاری بالاتری می باشد. ما برای راحتی انتخاب شما، در ادامه بهترین مارک رژ لب مخملی را معرفی خواهیم کرد. مالیدن رژ لب مایع و استفاده از ان کمی از انواع جامد و مدادی سخت تر است و ممکن است بسیار وقت شما را تلف کرده و یا شاید هم آرایش صورتتان را به کل خراب کند. تقریبا همه رژ لب ها چه مایع، چه رژ لب جامد، چه براق و چه مات از موادی که در این پاراگراف ذکر می شود ساخته می شوند و فرمولاسیون مشابهی دارند. با این تفاوت که ممکن است درصد استفاده از این مواد در برخی از آنها کمتر و در برخی بیشتر باشد.

رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند شماره SL08 مای – دارای تنوع رنگ

رژ لب های مدادی، رژ لب های ماژیکی و رژ لب های پالتی از دیگر انواع رژ لب هستند که با توجه به نیاز و طریقه مصرفتان می توانید آن ها را خریداری نمایید. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند.

رژلب مدادی چابی استیک 19 بلک دایموند مای – دارای تنوع رنگ

این محصول ترکیه ای دارای غلظت بالایی است؛ اما هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. رژ لب مایع مات گلدن رز با رطوبت رسانی به پوست لب، تمام آن را می پوشاند و بعد از استفاده از آن، نیازی به استفاده چند لایه نخواهید داشت. موم، یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این رنگ دانه های آرایشی است که معمولا در نوع مات آنها مقدار کمتری از آن استفاده می شود. دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود.

رژ لب مایع RETRO MATTE مک

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.

به همین علت است که اغلب خانم‌ها به دنبال خرید رژ لب جامد هستند. زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید. هم چنین تنوع رژ لب های مخملی موجود در بازار، انتخاب را دشوار کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آسان تر تصمیم بگیرید. همچنین نحوه انتخاب صحیح و اصولی رنگ رژ را بیان کردیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، برای آن که بتوانند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، تولیدات متنوعی داشته باشند، رژ لب ها را در انواع مختلف جامد، مایع، مدادی، لاک لب و برق لب تولید کرده اند.