خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین


در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است.

  • از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد.
  • مدل گوشتی یا کالباسی می توانند بافتی مات و مخملین داشته باشند و یا همانند رژهای گلاسی، براق باشند.
  • برند استی لادر با بیش از 70 سال سابقه برای زیبایی خانم‌ها محصولاتی از جمله رژ لب تولید و توزیع کرده است.
  • تمامی کالاهای این فروشگاه از مبادی قانونی وارد کشور می شود…
  • رژ لب های جامد دارای تنوع رنگی بیشتری هستند و پوشش خوبی روی لب ایجاد می کنند و در مقابل رژ لب مایع ماندگاری بیشتری به نسبت جامد دارد.

فعالیت شرکت میراث نفیس دست ها بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L56

هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود. با توجه به آنکه رژ لب های موجود در مجموعه فروشگاه های سفیر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ دچار مشکل می شوند. رژ لب ماژیکی در واقع همان رژ لب مایع است با این تفاوت که این بار در بسته بندی جدیدی ارائه شده است. استفاده از این محصول در شکل رژ لب ماژیکی راحت تر است و برای طراحی لب هم به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد.

انتخاب بهترین رنگ رژ لب

استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است. افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. رژ لب ماژیکی که همان رژ مایع می باشد برای افراد کم تجربه راحت تر است. استفاده از رژ لب باعث تقویت روحیه می شود، چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی ها و مجالس. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید.

رژلب مایع 24 ساعته بدون سرب استاتیرا

انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد. رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند. رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند. مدلی را برگزینید که بیشترین کاربرد را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند.

شما می توانید انواع رژ لب مات را از سایت میس و مستر خریداری کنید. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم.