خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ


این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود. تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می شوند. نکته جالبی که باید بدانید این است که پوست لب هم مانند سایر قسمت های بدن در معرض اشعه های مضر خورشید و آسیب های آن قرار دارد.

  • رژ لب جامد ایدون، فاقد سیلیکون، کروم، پارابن، تالک و حتی عطر می باشد.
  • رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد.
  • رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند.
  • اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است.
  • اما رژ لب ها اکثرا دارای رنگ های متنوع هستند و بعضی از آنها خاصیت آبرسانی دارند و بعضی ها خیر.
  • محبوب ترین وسیله آرایشی بین خانم ها رژ لب است به دلیل کم بودن ماندگاری تاثیر این ماده آرایشی رو لب، میزان استفاده از آن زیاد و تقاضا برای خرید رژ لب هم زیاد است.

برندهایی مانند کالیستا، مای و بورژوآ چند برند معروفی هستند که رژ لب ماژیکی هم تولید کرده و طرفداران بسیاری دارند. ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند. می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید.

رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات شماره 16

این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. انواع مختلفی از رژگونه های موجود در این مجموعه وجود دارد مانند رژگونه های مات، کرم های لب، رژ لب ها، رژ لب ها و لب ها. رژ لب های مات خشک و طولانی تر هستند در حالی که رژ لب ها حاوی مرطوب کننده هایی هستند که به شما پوشش مناسب می دهد.

رژ لب جامد Hydra Color کالیستا

برخی از رژ لب‌ها نه تنها با هدف زیبایی بلکه با هدف سلامت پوست لب تولید می‌شوند؛ یعنی دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان به لب‌ها نیز هستند. رژ لب یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین لوازم آرایشی است که چهره را کاملا دگرگون می سازد. حتی افرادی که زیاد اهل آرایش کردن نیستند نیز اغلب مواقع رژ لبی در کیف خود دارند. امروزه خرید اینترنتی رژ لب یکی از آسان ترین راهکارها برای انتخاب و مقایسه است. هنگام خرید این محصول باید توجه زیادی به کیفیت آن داشته باشید، چرا که محصولات خوب نه تنها زیبایی لب ‌ها را دوچندان می ‌سازند بلکه در زیبایی و سلامت نیز نقش پررنگی دارند. با خرید از فروشگاه اینترنتی میس و مستر دیگر نگرانی بابت اصل بودن کالا و قیمت ها ندارید و می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید.

معمولاً قیمت رژ لب جامد نسبت به دیگر انواع رژلب ارزان‌تر است اما در خرید آن‌ها هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. یکی از مواردی که در انتخاب رژ لب بسیار مهم است، داشتن بافتی سبک و نرم است؛ به همین دلیل رژ لب سیترای یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این محصول به نرمی روی لب ها می نشیند و با پوشاندن خطوط لب، جذابیت چهره تان را چندین برابر می کند. از آن جایی که رژ لب سیترای دارای 27 رنگ بندی متنوع است، می توانید خیال خود را بابت پیدا کردن رنگ مورد علاقه تان، راحت کنید. ممکن است خیلی برایتان پیش آمده باشد که موهایتان به رژ لبتان چسبیده و آرایشتان را خراب کنند. این مشکل فقط در صورت استفاده از نوع جامد این وسیله آرایشی پیش می آید.