خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ


از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. با توجه به حالت جامدش خانم‌ها نگران شکسته شدن شیشه قالب آن نیستند. برندهایی مانند شانل، رولون، نارس و کلینیک پرفروش ترین رژ لب‌های مدادی را در بازار دارند. با توجه به تقاضای بالا برای خرید، رژ لب ها در انواع مختلفی تولید می شود که البته خرید رژ لب جامد و خرید رژ لب مایع طرفداران بیشتری دارد. رژلب ها به دو دسته مایع و جامد تقسیم می شوند که هر کدام از آنها از زیبایی خاص برخوردار هستند.

برندهایی مانند کالیستا، مای و بورژوآ چند برند معروفی هستند که رژ لب ماژیکی هم تولید کرده و طرفداران بسیاری دارند. ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند. می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید.

  • استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید.
  • تولید کنندگان طیف گسترده‌ای رنگ‌های رژ لب را به ما عرضه کرده‌اند.
  • سپس با استفاده از یک مرطوب کننده با کیفیت، قبل از استفاده از رژ لب مایع، لب هایتان را مرطوب و آماده کنید.
  • این رژ لب دارای بافتی نرم و روان است که به راحتی روی لب می نشیند.

رژ لب مایع بلافاصله پس از استفاده خشک شده و هیچ چیزی را جذب نمی کند. یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود. برند استی لادر با بیش از 70 سال سابقه برای زیبایی خانم‌ها محصولاتی از جمله رژ لب تولید و توزیع کرده است. این برند با بیشترین تنوع رنگ رژ لب توانسته مشتریان بسیاری داشته باشد. یکی دیگر از انواع رژ لب که محبوبیت بسیاری دارد، رژ ماتیکی است. این نوع رژ لب ماندگاری بالایی دارد و به اطراف لب پخش نمی‌شود.

رژ ﻟﺐ ﻣﺪادى پیپا مدل Excellent

معمولاً قیمت رژ لب جامد نسبت به دیگر انواع رژلب ارزان‌تر است اما در خرید آن‌ها هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. یکی از مواردی که در انتخاب رژ لب بسیار مهم است، داشتن بافتی سبک و نرم است؛ به همین دلیل رژ لب سیترای یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این محصول به نرمی روی لب ها می نشیند و با پوشاندن خطوط لب، جذابیت چهره تان را چندین برابر می کند. از آن جایی که رژ لب سیترای دارای 27 رنگ بندی متنوع است، می توانید خیال خود را بابت پیدا کردن رنگ مورد علاقه تان، راحت کنید. ممکن است خیلی برایتان پیش آمده باشد که موهایتان به رژ لبتان چسبیده و آرایشتان را خراب کنند. این مشکل فقط در صورت استفاده از نوع جامد این وسیله آرایشی پیش می آید.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره 23

ایدون، یکی از برندهای مطرح جهان، در حوزه تولید لوازم آرایشی است. تمام محصولات این برند از مواد طبیعی تهیه شده است که خیال شما را بابت حفظ سلامتی تان راحت می کند. رژ لب جامد ایدون، فاقد سیلیکون، کروم، پارابن، تالک و حتی عطر می باشد. همچنین حاوی عصاره تمشک اسکاندیناوی و درخت شی است که رطوبت لب ها را تامین می کند و مانع خشکی آن می شود. فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است.

رژ لب جامد این لی مدل Scarletشماره 300

اکثر رژلب ها به دلیل داشتن آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت آبرسانی و نرم کردن لب را دارند. اگر پوست شما رنگ سرد دارد، پیشنهاد می شود از پایه های رنگی آبی استفاده کنید. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. رنگش نارنجیه روشنه اول فکر کردم دوسش ندارم ولی فقط کافیه با خط لب رنگ های مختلف تستش کنید مخصوصا رنگ های صورتی ترکیب رنگ عالی ای میده بهتون. اگر رنگ پوست روشنی دارید، می توانید از رنگ های روشن و دخترانه استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید. رنگهایی چون صورتی روشن، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند.