ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده مجله سین دخت


برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد. در مدل آرایش لایت یا اروپایی، از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود و بیشتر، هدف پوشاندن نواقص چهره است. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود.

  • از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است.
  • بعد از همه اینها، سایه چشم را به صورت تقسیم بندی شده و با رنگ های تیره انجام می دهند.
  • چراکه این مدادها، شکل لب های شما را بهبود می‌بخشند و برای کشیدن یک طرح کلی پیش از زدن رژ لب استفاده می‌شوند.
  • می‌توانید با استفاده از رژگونه، میکاپ خود را تکمیل کنید و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک باشد.

شما می‌توانید با کشیدن یک خط کمرنگ اطراف لب‌هایتان، این ناحیه را کانتور کنید. سپس، داخل طرحی که ترسیم کرده‌اید را پر کنید و رژ لب خود را بزنید. است که در آن هیچ محدودیتی در انتخاب رنگهای مختلف وجود ندارد. برای آرایش چشم شرقی از خط چشمهای گربه‌ای و رژلبهای روشن برای لبها استفاده می‌شود. تنها محدودیت در این مدل از آرایش عدم استفاده از رنگهای تیره است.

تفاوت رنگ خون پريود و بكارت / عکس محل خروج خون قاعدگی

در این سبک آرایش فقط از یک تناژ رنگ برای میکاپ استفاده میشود. استفاده از فرمژه باعث می شود تا مژه هایتان در هنگام ریمل زدن به هم نچسبند. یک خط چشم خوب و طبیعی فقط و فقط با بارها و بارها تمرین به‌دست می‌آید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید.

نحوه استفاده از پودر دکلره

انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد. برای دیدن بهترین سالن زیبایی تهران اینجا را کلیک کنید. مجموعه هنرسرا شامل چندین کلاس مجزا با تجهیزات کامل و مخصوص آرایشگری هست تا بتواند دوره های آموزشی خود را به صورت عملی و کاملا حرفه ایی برگزار کند. هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است. تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود.

در این صورت می توانید رژ گونه را به صورت مثلثی بزنید. در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید. قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید. بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید. استفاده از یک برق لب می تواند موجب برجسته تر شدن لب هایتان شود.