بررسی عوارض کرم پودر دائم در مقابل مزایای آن! ستاره


اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد و یا حتی سوزن‌ها به لایه‌های زیرین پوست برسند، ممکن است در آن ناحیه با گوشت اضافه مواجه شوید. دستگاه میکرو‌پیگمنتیشن باید دارای کارتریج و مواد یکبار مصرف برای هر شخص باشد تا انتقال بیماری‌های پوستی را به حداقل برساند. این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. در صورتی که از برندهای ناشناخته استفاده شود عوارض جبران ناپذیری را برای پوست شما فراهم می سازد و در واقع باید توصیه کرد که این روش فقط فقط توسط افراد متخصص و دوره دیده انجام گیرد.

  • بدن در رویارویی با رنگ‌ها ممکن است مانند یک جسم خارجی رفتار کند و واکنش نشان دهد.
  • نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود.
  • این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است.
  • همه ما می‌دانیم که پاک نکردن آرایش و کرم پودر از روی پوست تا چه اندازه برای پوست مضر است.
  • این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند.
  • به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه.

کرم پودر دائم یکی از روش‌های زیباسازی و صاف کردن پوست است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود. معمولا این روش فاقد خونریزی است زیرا سوزن‌ها به لایه‌های سطحی پوست وارد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مثبت کرم پودر دائمی این است که بر خلاف کرم پودرهای معمولی منافذ پوست مسدود نمی‌شود و پوست می‌تواند تنفس کند.

معرفی بهترین مولتی ویتامین برای مردان بالای 50 سال

انجام کرم پودر دائم به تمام افرادی که رنگ پوست خود ناراضی هستند و تمامی افرادی که می‌خواهند رنگ پوست آن‌ها کاملاً یکدست باشد توصیه می‌شود. البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد. یکی از خطرناک‌ترین عوارض کرم پودر دائم این است که بدنتان با رنگ‌ها مانند یک جسم خارجی برخورد کند و به آن‌ها واکنش نشان دهد. در این حالت شما شاهد درد، خون‌ریزی و تاول‌های بزرگ و برجسته‌ای خواهید بود که عواقب جبران ناپذیری دارد. استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوستتان صاف، یکدست و بدون لک باشد. ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود.

مزووایت کرم پودر دائم

در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. یکی از این روش‌های غیر‌اصولی تزریق کرم پودر دائمی یا مزو وایت است. شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند. ممکن است با تزریق این محصول یا مزو وایت ظاهری زیبا پیدا کنید اما در باطن سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. کرم پودر دائمی ۲ الی ۳ درجه پوست صورت را روشن‌تر کرده و باعث یکدستی آن می‌شود. تیرگی و لک‌های صورت هم با این نوع کرم پودر از بین رفته و دیگر نیازی نیست به‌صورت روزانه از کرم پودر معمولی استفاده کنید.

کرم پودر دائم چیست ؟

همچنین این روش برای تصحیح رنگ پوست بیماران مبتلا به سرطان و افرادی که ضایعات پوستی مانند زخم و جای سوختگی دارند نیز مناسب است. وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است. علاوه‌بر موارد گفته شده، PIH یکی دیگر از عوارض تزریق کرم پودر دائمی است. اگه وبسایت های رسمی فروشنده مواد مزووایت رو نگاهی بندازین، متوجه تنوع فراوان محصولات برند مزووایت خواهید شد. به مانند ترکیبات مزوتراپی، انواع مارک و ترکیبات کرم پودر دائمی در بازار موجوده.