بایگانی‌های گچ برگ کناف صنایع روشنایی نورانه | panelgachikanaf


بایگانی‌های گچ برگ کناف صنایع روشنایی نورانه | panelgachikanaf

کناف به عنوان سقف کاذب و دیوار کاذب امروزه در صنعت ساختمان برای پوشش لوله های تأسیسات و تجهیزات برق کشی ساختمان کاربرد بسیاری پیدا کرده است. از بهترین برند های موجود در بازار ایران میتوان به برند کناف ایران اشاره کرد که محصولات این شرکت از کیفیت بسیار https://panelgachikanaf.com بالایی برخوردار است. گچ برگ کناف در 4 مدل مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت و گچ برگ معمولی تولید میشود. پس از اتصال صفحات کناف به یکدیگر با استفاده از بتونه کناف و اجرای درزگیری و ماستیک مخصوص سطح کاملاً یکدست و یکپارچه بدست می آید که این سطح آماده نقاشی میباشد. قیمت کناف از مجموع هزینه گچ برگ و سازه کناف و نصب و همچنین اجرای بتونه و ماستیک و نقاشی محاسبه میشود. با توجه به نوع سقف اجرا شده قیمت کناف نهایی ممکن است اندکی متفاوت شود.

  • بتونه تولید شده در شرکت کناف به دلیل انعطاف بالا و همچنین راحتی کارکرد در ایران بسیار پر مصرف است.
  • پیشرفت هایی که امروزه در زمینه معماری داخلی انجام شده باعث می شود تا مانند سال های گذشته برای سقف از معماری و مصالح سنتی استفاده نمی شود و از روش های مختلفی برای طراحی سقف ها استفاده و هر روز هم فراگیر تر می شوند.
  • قیمت هر ورق کناف با توجه به نوع (معمولی، ضد رطوبت، ضد حریق، عایق رطوبت و حریق) همچنین جنس (کناف ایران، باتیس، جیبرد، PGP، یزد و بانا شیراز)، درجه 1 و 2 بودن به ضخامت (6.5، 9.5، 12.5 و18 میلیمتر) متفاوت است.

مقاومت بالای گچ برگ نسبت به آتش می باشد.همچنین گچ برگ از نظر سبکی ، کنترل صدا ، اقتصادی بودن ، همه کاره بودن ، کیفیت و سرعت بالا و راحتی در اجرا یکی از بهترین مصالح ساختمانی است. به یک تخته یک تکه ای که بطور منسجم و یکدست باهسته گچی وروکش کاغذی که غیرقابل اشتعال است ودوروی آن را پوشانده است گچ برگ کناف می گویند. این پانل ها دارای یک هسته گچی غیر قابل اشتعال با روکش کاغذ در جلو، پشت و لبه های بلند هستند. اصطلاح “محصولات پانل گچی” به انواع صفحات گچی مورد استفاده در ساختمان و ساخت و ساز بکار می رود. اساس تمام محصولات گچ برگ (گچ) است، اما سطح آن را می توان در مواد مختلفی از جمله کاغذ و پشم سنگ پیچید. برای توصیف گچ برگ کناف از دیوارهای خشک، تخته دیواری و گچبرگ استفاده می شود.

صفحات گچی ساده کناف (RG)

با استفاده از سقف کاذب کناف امکان نورپردازی مناسب فضا وجود دارد و می توان با کمک این سقف ها از اتلاف دما جلوگیری کرده و راهکاری مناسب برای آکوستیک کردن محیط به حساب می آیند. سقف کناف به سازه اصلی ساختمان متصل شده و تمام بار آن به اسکلت اصلی وارد می شود و فضای خالی ایجاد شده در بین آنها را می توان با عایق های مختلف پر کرده یا برای عبور تاسیسات برقی استفاده کرد. تعیین وزن کناف برحسب نوع پوشش کاری آن محاسبه می شود، ولی به صورت میانگین وزن هر متر مربع کناف با ضخامت ۵/۱۲ میلی متر در حدود ۸ کیلوگرم می باشد. که این پانل ها سبز رنگ هستند و در مقابل آتش سوزی و رظوبت مقاوم انداما ضد آب نیستند. که در برابر رطوبت مقاوم بودهاما ضد آب نیستندرنگ این نوع پانل سبز رنگ است. این سیستم روشی برای ساخت جداکننده های غیر باربر و پوشش نازک کاری دیوار و سقف کاذب با استفاده از ابزار پیش ساخته است.

مشکلات کناف متفرقه یا محصولات متفرقه چیست؟

ارسال بار فقط توسط باربری های مجاز و دارای بیمه نامه صورت میگیرد و تعرفه باربری مطابق با تعرفه ابلاغی محاسبه میشود. پانل کناف معادل پانل RG کناف میباشد و در دسته گچبرگ معمولی کناف طبقه بندی میشود که نسبت به آب و رطوبت حساس است. در پروژه های بزرگ حمل پانل کناف با استفاده از تریلی و در پروژه های کوچک حمل گچ برگ گچبرگ معمولاً با استفاده از وانت نیسان انجام میشود.

دفتر من تهران قیمت این کناف خوب بابتون همین گفتم تهیه اش کنم ولی خوب کیفیت مهمه. به این دلیل که نوسانات شدید قیمت وجود دارد، لطفا قبل هر گونه اقدام به خرید با ما تماس حاصل نمایید. سازهای متفرقه از استحکام پایین‌تری برخوردار است که باعث موج یا افتادن کار می‌شوند.