ایده های جدید کاشت ناخن مشکی با رنگ ها و طرح های مختلف میس و مستر


در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید. سپس مربی به توضیح در مورد انواع روش های کاشت ناخن می پردازد. نوبت به فرم دهی مواد است که با استفاده از سوهان ناهمواری های مواد را از بین برده و سپس با سرسوهان استوانه سرگرد در سوهان برقی فرم دلخواه خود را به ناخن می دهیم.

  • شما به عنوان یک ناخن کار، قبل از شروع کار باید تمامی ابزار مورد نیاز خود را آماده کنید و آن‌ها را در دسترس قرار دهید.
  • افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.
  • سپس برای محکم نمودن صدف ناخن ها، از چسب مخصوص استفاده کرده و در هر مرحله نیز از اسپری فیکس کننده استفاده می نمائیم، این روش از انواع کاشت ناخن بسیار نادر بوده و کاربرد چندانی در مراکز تخصصی ناخن ندارد.
  • سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود.

اگر شما هم به فرنچ های رنگی علاقه مند هستید می توانید نوک هر یک از ناخن های خود را بنا به سلیقه خود با رنگ های مختلف طراحی نمایید و جلوه رنگین کمان را برای ناخن های خود ایجاد کنید. معرفی لوازم و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن و کاربرد هر کدام در مراحل کاشت ناخن… وقتی ناخن مصنوعی به شکل لاستیک یا آدامس مانند در آمد، وقت آن رسیده تا لایه اول برداشته شود. در این زمان از یک پارچه آغشته به آستون برای پاک کردن لایه اول استفاده کنید و دوباره این مراحل را برای لایه بعدی انجام ‌دهید. این روند باید آن‌قدر تکرار شود تا ناخن به شکل کامل پاک شود.

کاشت ناخن چیست

مواد تشکیل دهنده آن شامل مونومر، اکریلیک مایع، پلیمر و اکریلیک پودر شده است. فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. برای دریافت هزینه دوره آموزش کاشت ناخن می بایست با سالن زیبایی نیلسا تماس بگیرید و بسته به شرایط به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی قیمت دوره اعلام می شود.

با تینت لب رنگ لبهای خود را در تمام روز ماندگار کنید

اگر قصد دارید در این کلاس ها ثبت نام کنید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید، تا وقت و پول شما هدر نرود. با کلیک و ارسال کد ۲۴d از تخفیف ویژه کاربران برترین‌ها بهره‌مند خواهید شد. علاقه اگر داری شروع کنی یکم پشت کار بذار براش و بدون که هیچ اتفاق بدی نمیفته. حتما بسیاری از شما از اقوام و آشنایان خود که در خارج از کشور زندگی می کنند شنیده اید که خدمات آرایشگری در خارج از ایران به شدت گران می باشند.

بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد. در عین حال باید بدانید که آموزش خیلی از متدهای جدید کاشت ناخن برای رقیبان شما در خارج از کشور هزینه هایی بسیار سنگین دارد و همین امر موجب برتری شما در همان قدم نخست مهاجرت می باشد. کاشت ناخن ساده ترین راه برای بلند کردن و زیبا جلوه دادن ناخن ها هستند اما بعد از چند هفته یا نهایتا یک ماه، باید از روی ناخن ها برداشته شوند. ریمو کردن کاشت ناخن یعنی موادی که روی سطح ناخن که قبلا در کاشت با پودر یا کاشت با ژل گذاشته شده از روی سطح ناخن برداشته شوند یا به اصطلاح ریمو شوند.

بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است. این روش دوام و استحکام بالایی دارد و جزو متداول ترین روش های کاشت می‌باشد.