ایده های جدید کاشت ناخن مشکی با رنگ ها و طرح های مختلف میس و مستر


برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند. همچنین می توان از طراحی های خاصی روی ناخن استفاده نمود که کاملا دخترانه باشند و مناسب روحیات دختر خانم ها باشند. دقت داشته باشید که زمانی که می خواهید اقدام به ثبت نام کنید حتما مباحث آموزشی دوره مورد نظر را بررسی کنید و بعد به مقایسه قیمت آنها بپردازید. برای مثال دوره صفر تا صد آموزش کاشت ناخن تعاریف متفاوتی دارد. حال اینکه در برخی از سالن ها یا آموزشگاه های آرایشگری دوره مبتدی تا حرفه ای آموزش کاشت ناخن، دوره ای ده تا پانزده ساعت بوده و کمتر از ۳۰٪ از مباحث مورد نیاز برای نیل مسترینگ را آموزش می دهند. دوام انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه قابلیت بسیار زیادی در هواگیری و شکسته شدن دارند.

  • از ویژگی های بسیار محبوب این نوع کاشت سریع انجام شدن آن است که به لطف استفاده از قالب مرحله سوهان کشی را تقریبا حذف می کند.
  • نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود.
  • فویل های طراحی به آسانی به شما کمک می­کنند که یک طراحی بی نقص روی کاشت خود ایجاد کنید.
  • زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد.
  • کاشت ناخن با لامپهای فرا بنفش در سالنهای زیبایی ناخن گزارش نشده است، بلکه مورد گزارش شده‌ای از ابتلای مانیکوریستهایی که تمام طول روز را در اطراف این نور فعالیت می‌کنند، وجود ندارد.

برای این کار اول باید یک لایه لاک به عنوان پایه روی ناخن زد. سپس شابلون را روی ناخن می­گذاریم و لاکی را که می­خواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب کنیم، روی شابلون می­زنیم. نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود. بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند.

بسیاری از خانم‌ها برای راحت شدن از سوهان کشیدن و سایر مشکلات مربوط به نگهداری از ناخن‌های طبیعی، کاشت ناخن را ترجیح می‌دهند. کاشت ناخن یکی از روش‌های افزایش زیبایی ناخن است اما به دلیل استفاده از مواد شیمیایی نیاز به مراقبت ویژه از جمله مصرف مکمل زینک پلاس دارد. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی کمی می‌تراشند. این عمل به استحکام و خشک بودن سطح ناخن کمک کرده و در اصطلاح باعث هوا نگرفتن ناخن می شود. هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد و زیبایی بیشتری خواهد داشت. البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

مراحل کاشت ناخن

به این فرم رنگ لاک های خنثی بیشتر از هر رنگ دیگری می آید. مدل ناخن بیضی، به همه ی دست ها و همه ناخن ها می­آید و مناسب همه است. این نوع از کاشت دارای معروفیت کمتری است اما برای بانوانی که علاقه به زیبایی طبیعی دارند، بسیار محبوب است.

ابزار و مواد لازم برای کاشت ناخن هلویی

اگر در کاشت پودری، مواد کمی به کار رود، امکان ایجاد ترک در ناخن کاشت وجود دارد. برای افرادی که به جویدن ناخن عادت دارند، کاشت ناخن انتخابی مناسب است. در این نمونه از کاشت ناخن، پرایمر و لیکویید استفاده نمی شود. با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود. درنتیجه، این نوع از کاشت برای خانم های باردار نیز مناسب است. در این شیوه، روی ناخن فرمر می گذارند؛ فرمر وسیله ای با جنس کاغذی است.

آخرین دیدگاه کاربران

شما به عنوان ناخن کار باید انواع فرم ناخن را به درستی بشناسید و قادر به ایجاد آن باشید تا بتوانید فرم دلخواه مشتری را ایجاد کنید. اما نکته مهم در این زمینه این است که علاوه بر شناخت فرم باید بدانید که هر فرم برای چه صدف ناخنی مناسب تر است و نتیجه نهایی کاشت ناخن را زیباتر می کند. شناخت انواع فرم ناخن و نحوه صحیح ایجاد آن از نکات مهم در آموزش کاشت ناخن است. اگر ناخن‌های مصنوعی شما حالت طبیعی خود را از دست دادند هرگز نباید خودتان اقدام به برداشتن آن‌ها کنید.