انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب


نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد. همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می کنیم. سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار داده و در آخر سوهان کاری انجام داده و پس از زدن لایه ای از تاپ کت براق بر ناخن ها مجددا در دستگاه قرار می دهیم. کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن است.

  • نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد.
  • روغن‌های طبیعی و مفید زیادی وجود دارند که در زیبایی ناخن‌ها و سلامت پوستتان تاثیر مثبتی می‌گذارد.
  • ناخن بادامی نیز چنین فرمی دارد یعنی خطوط منحنی تندی دارد که کمی حالت تیزی به خود گرفته‌اند.
  • از این اصول می توان به تهویه مناسب، نور مناسب و ارتفاع میز و صندلی اشاره کرد.
  • برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید.

همچنین از واکنش‌های دردناک یا در نهایت شل شدن ناخن طبیعی نمی‌توان گذشت. این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش و یا یک نور LED دارد. ترکیبات پودر و مواد کاشت ناخن را حتما بررسی کنید تا حاوی EMA باشد. EMA، ماده ای شبیه آکریلیک دندان می باشد و برای کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است برای انتخاب جنس و رنگ خوب آکریلیک از برندهای معروف یا برندهایی که در گوگل سرچ کرده اید استفاده کنید.

آموزش کاشت ناخن هلویی مات

متاسفانه بسیاری از افراد در خصوص ساعات و مباحث سوالی پیش از ثبت نام نمی پرسند و همین موضوع می تواند بر روی آموزش آنها نیز تاثیر بگذارد. از این رو توصیه ما این است که شما حتما در خصوص این موارد سوال بپرسید. این امکان باید وجود داشته باشد که پس از اتمام دوره هنرجو بتواند تمامی مشکلات خود را از مدرس خود بپرسد بنابراین بهتر است که امکان پشتیبانی وجود داشته باشد. توصیه می‌کنیم که هر چند ماه یک بار به ناخنهای خود فرصت دهید تا هوای تازه را نفس بکشند. به این ترتیب، فرصت بازسازی و خودترمیمی را به ناخنهای طبیعی خود خواهید داد. پیش از آن که دستان خود را زیر نور قرار دهید، مقدار زیادی ضد آفتاب استفاده کنید.

تغییر شکل ناخن

نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد. داشتن یک شغل خوب و پردرآمد همیشه دغدغه بسیاری از خانم ها محسوب می شود. بنابراین بسیاری از خانم ها در تلاش هستند تا با ثبت نام کردن در دوره های آموزشی مهارت های کافی را در خصوص کاشت ناخن به دست بیاورند.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل می‌شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود. اما شرط عقل این است که قبل از بروز مشکل به فکر پیشگیری باشید. هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید.