انواع روش کاشت ناخن سالن زیبایی ارغوان


در این صورت، لازم است بگوییم که تکنیک ایمن و آسان برداشتن ناخن مصنوعی، با توجه به نوع مانیکور شما، متفاوت خواهد بود. ابتدا ناخنها را به دستی که بیشتر به آن تسلط دارید، اعمال کنید. دلیل این کار آن است که اعمال ناخنها به دست بعدی با سادگی بیشتری انجام خواهد شد – البته توصیه ساریسا این است که برای این منظور از محافظ ناخن استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا فرایند کاشت ناخن مصنوعی لطمه‌ای به ناخنهای شما وارد نکند. کاشت ناخن انجام دهید، اما نمی‌خواهید وقت خود را در صف انتظار سالنهای مانیکور هدر دهید، می‌توانید مانیکور خود را در منزل انجام دهید. امروزه طیف گسترده‌ای از خانمها ناخنهای مصنوعی فشاری (press-on) را به عنوان آسانترین روش مانیکور پذیرفته‌اند.

  • بنابراین، هر وقتی که قصد برداشتن ناخن مصنوعی، چه اکریلیک چه ژلی، را داشته باشید، لازم است انگشتان خود را به مدت ۱۰ دقیقه یا بیشتر در استون قرار دهید.
  • با توجه به اینکه اکثر بانوان توجه زیادی به زیبایی و سلامتی ناخن های خود دارند، لاین های کاشت ناخن به یکی از فعال ترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.
  • یکی از مشکلات کاشت ناخن غیر اصولی این است که در اصطلاح ناخن هوا می گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن قارچ می باشد.
  • چون محلول آستون باعث خشکی پوست شده و به سلامت پوست دست‌تان صدمه می‌زند.

پودر مورد استفاده برای کاشت می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. لایه پودری نیز معمولا با یک لایه از جنس رزین کاور می‌شود. در حالت کلی سه دسته مواد پایه‌ای برای انواع مانیکور ناخن وجود دارد، هر سه گروه مواد اصلی برای کاشت جزو آکرلیک‌ها و مواد الاستیکی محسوب می‌شوند. ناخن های آکریلیک معمولا از ترکیب یک مایع با پودر به‌دست می‌آید که ناخن‌کار آن‌ها را مخلوط می‌کند و با ماده خمیری شکل به‌ دست‌ آمده به طراحی ناخن‌های شما می‌پردازد. در ژلیش ناخن ماده‌ی چسبنده‌ای بر روی ناخن‌های شما طراحی می‌شود سپس تحت تاثیر اشعه‌ی فرابنفش قرار می‌گیرد تا به قوام و انسجام کافی برسد.

افزایش احتمال جدا شدن ناخن از بستر

مشکی را امتحان کنید و از تاثیر آن بر استایل خود شگفت‌زده شوید. برای این کار کافی است ابتدا از لاک به رنگ طبیعی یا برق ناخن برای بستر ناخن‌های خود استفاده کنید. بعد از خشک شدن، یک قلم طراحی ناخن بردارید و با لاک مشکی، خط لبخند ناخن‌ها را مشخص کنید. در مرحله بعد، براش لاک را برداشته و از خط لبخند تا نوک ناخن‌ها را رنگ مشکی بزنید. اگر ترجیح می‌دهید لاک‌تان تک رنگ باشد اما خیلی ساده و ابتدایی نباشد، می‌توانید از کاشت ناخن مشکی الکلیلی و در واقع ترکیب لاک مشکی ساده با لاک مشکی اکلیلی استفاده کنید. مانند تصویر نمونه، دو ناخن دست خود را لاک مشکی اکلیلی بزنید و سپس سه ناخن دیگر را لاک مشکی ترجیحا براق بزنید.

برخی دسته های آموزش آرایشگری

امروزه این روش به دلایلی که ذکر شد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در این نوع کاشت مواد کاشت در قالب ریخته میشود و قالب روی ناخن قرار می‌گیرد و بعد از خشک شدن مواد، قالب از مواد جدا می‌شود. در این روش از سه لایه ژل با نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین برای پوشش ناخن استفاده می‌شود. بعد از هر لایه ژل که روی ناخن زده می‌شود، دست در دستگاه یو وی قرار می‌گیرد تا ژل خشک شود.

ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود. ژل کاسه‌ ای نیز به ۲ صورت هارد ژل ها و سافت ژل ها در بازار موجود می باشد. برای مثال شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود.

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند.