انواع روش کاشت ناخن سالن زیبایی ارغوان


طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد. یکی از مباحث درباره کاشت ناخن، عوارض ناشی از این کار است. به گفته بسیاری از متخصصان پوست، کاشت ناخن می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند.

  • شناخت محیط کار از مباحث اولیه آموزش کاشت ناخن است که باید به آن دقت کرد.
  • امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی در هر خیابان و کوچه شهر تابلوی سالن های زیبایی به چشم میخورد.
  • این کاشت ناخن برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد .

ناخن میکس یک ناخن ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت پودری و بعد سوهان کشی انجام می شود سپس یک لایه ژل روی ناخن می کشند و دست را درون دستگاه یووی می گذارند. داشتن ناخن‌های لاک‌زده و زیبا آرزوی هر خانم با سلیقه‌‌ است. اما صرف ساعت‌های طولانی در طی روز، برای مرتب نگه داشتن ناخن‌ها و مراقبت از آن‌ها، کاری خسته‌کننده به نظر می‌رسد و احتمالا با سایر مشغله‌های روزانه‌ شما تداخل خواهد داشت. بهترین راه برای داشتن ناخن‌هایی که همیشه زیبا و مرتب باشند کاشت ناخن است. امروزه مانیکور و کاشت ناخن در میان زنان و دختران، در همه رده‌های سنی امری محبوب و پرطرفدار به نظر می‌رسد و مزایای زیادی دارد و عیوب طبیعی ناخن‌ها را کاملا می‌پوشاند و جلوه‌ی زیبایی به آن‌ها می‌دهد.

کاشت ناخن چیست؟

این عمل به زیبایی، مرتب بودن و حتی سلامتی ناخن های شما افزوده و در مجموع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و روحیه ای بهتر در بانوان می شود. جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند. برخی خانم ها نیز به علت واکنش های حساسیتی بدن به چسب و مواد کاشت دچار نوعی از التهاب و قرمزی و خارش پوست می شوند که فقط با از بین بردن عامل آن که ناخن مصنوعی و مواد کاشت بوده این التهاب درمان می شود. میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد. در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند.

کدام دوره های آموزش کاشت ناخن برای شما مناسب است؟

بنابراین اگر به دنبال یادگیری و آموزش کاشت ناخن هستید و می خواهید قبل از ورود به این حیطه، تمامی اطلاعات لازم در این حرفه را بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در انواع کاشت ناخن به روش اکلیلی می توان از مرمریت استفاده نمود که از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. این شیوه از انواع کاشت ناخن از زیرمجموعه های کاشت ناخن پودری می باشد. این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.

آموزش کاشت ناخن هلویی مات

این روش مشابه روش پودری است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن است. در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود. این روش را میتوان یکی از بدترین روش های کاشت ناخن دانست، معمولا در این روش سوهان کشی قبل از کاشت انجام نمیشود، ناخن را به ضدقارچ آغشته میکنند سپس پودر را بر ناخن مصنوعی گذاشته و آن را به ناخن میچسبانندو ناخن مصنوعی جدا خواهد شد. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند.

کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت های کوتاه و طبیعی بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مشتریان و ناخن کاران می باشد. در حقیقت کاشت ناخن هلویی دقیقا برای مشتریانی با سلیقه مینیمال طراحی شده که می خواهند ناخن های مرتب و تمیزی داشته باشند و یا صدف ناخن خود را اصلاح کنند و در عین حال علاقه ای به کاشت های بلند ندارند و آنها را غیر طبیعی می دانند. در این مرحله از سوهان کشی دور مواد روی ناخن سوهان کشی شده و اگر ناهمواری داشته باشد از بین می رود. انتخاب سرسوهان مناسب و زاویه صحیح سر سوهان از نکات مهم آموزشی است که اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد زخم در پوست اطراف ناخن و یا وجود برجستگی مواد در اطراف ناخن می شود. در رابطه با ناخن‌های مصنوعی باید بدانید که محلول‌های ناخن آکریلیک و ژله‌ای (متداول‌ترین انواع ناخن‌ها) حاوی مواد شیمیایی هستند که به مرور زمان به ناخن‌های طبیعی و سلامت عمومی شما آسیب می‌رسانند.