انواع روش کاشت ناخن سالن زیبایی ارغوان


اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند. از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند.

  • شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف اشکال فست فود ها را مانند سیب زمینی، پیتزا و انواع دیگر فست فود ها با استفاده از شابلون، قلم طراحی و استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید.
  • کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند.
  • سپس با لیکویید یا استون بر رنگ های مشکی مانند سنگ مرمر رگه هایی ایجاد می شود.
  • در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود.
  • داشتن یک شغل خوب و پردرآمد همیشه دغدغه بسیاری از خانم ها محسوب می شود.
  • این یک طراحی کاشت ناخن دخترانه بسیار زیبا برای فصل تابستان می باشد.

این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد. این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد. در آموزش کاشت ناخن نکته حائز اهمیت این است که بدانید، برای همه ناخن ها نمی توان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد.

یه آرایشگر حرفه ای بشی

اگر نکات آموزشی درست بیان نشود و یا شما عزیزان آن ها را رعایت نکنید مشکلاتی مانند ایجاد زخم اطراف ناخن و یا باقی ماندن کوتیکول روی صدف ناخن و یا افتادن ناخن کاشته شده پیش می آید که در نتیجه نهایی کار و برگشت مشتری تاثیرگذار است. اولین مسئله‌ای که هنگام استفاده از ناخن مصنوعی باید به آن توجه کنید این است مدل و سایز ناخن را بر اساس میزان فعالیت روزانه خودتان انتخاب کنید. حجم بالای کارهای روزانه می‌تواند باعث شکستگی و ترک خوردن ناخن‌های مصنوعی شود و به انگشتان شما آسیب برساند. ناخن‌های مصنوعی علاوه بر رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند و شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها بر اساس سلیقه خودتان استفاده کنید. انجام دادن مراحل ناخن کاشت برای مشتریان می تواند به ناخن کار یا انجام دهنده کاشت ناخن هم آسیب برساند و برای او هم عوارض داشته باشد؛ یکی از این عوارض، افزایش احتمال ابتلا به سرطان ریه و مسمومیت است.

برای تصمیم گیری و ثبت نام در یک دوره به عوامل زیر دقت کنید:

همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند. کاشت ناخن مصنوعی به طور ناخواسته دستتان به یکی از اشیای اطراف برخورد کند، ممکن است ناخنهای کاشته شده روی ناخنهای طبیعی جابجا شوند. به همین دلیل، محیط مطلوبی برای تجمع و رشد جرم، مخمر یا قارچ پدید می‌آید.

بورس لوازم کاشت ناخن کجاست؟

یکی از مهم ترین عوارض کاشت ناخن، التهاب دور ناخن، خرد شدن ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و تغییر رنگ ناخن از بستر آن (انیکولیز) است. هنگام کاشت ناخن حتماً باید دقت کنید که از وسایل چند بار مصرف و غیراستریل برای طراحی و کاشت ناخن شما استفاده نشود؛ زیرا موجب عفونت و ایجاد قارچ می شود. در روش کاشت ناخن قالبی، نسبت به روش های دیگر، مواد بیشتری مصرف می شود.