آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس


ناخنهای طبیعی خود را تا نزدیکی نوک انگشتان خود کوتاه کنید. توجه داشته باشید که حفظ کوتاهی ناخنهای طبیعی تأثیری بر اعمال ناخنهای مصنوعی نخواهند داشت. از بافر ناخن برای سخت کردن آنها استفاده کنید تا ناخنهای مصنوعی بهتر به آنها بچسبند. عفونت باکتریایی می‌تواند رنگ ناخنهای شما را به سبز تغییر دهد. از سوی دیگر، علایم ابتدایی قارچ ناخن عبارتند از ایجاد نقاط سفید یا زرد روی ناخنها.

  • آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.
  • در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود.
  • امروزه بانوان بسیاری به دنبال آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد خوب وبالا بوده و در پی یافتن راه هایی برای بالا بردن اطلاعات و تکنیک های کاشت ناخن می­باشند.
  • نوار دیزاین منعطف از انواع لوازم طراحی ناخن محسوب می شود که دارای اندازه ها و رنگبندی مختلف است و قابلیت ایجاد طیف…

امروزه آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه های آرایش و پیرایش، سالن های زیبایی و یا مراکز ارائه خدمات ناخن انجام می شود. ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است. در این مطلب تلاش کردیم انواع کاشت ناخن و عوارض کاشت ناخن را در کنار فواید کاشت ناخن بیان کنیم تا به کمک راهنمای پیش رو بتوانید کاشت ناخن مناسب خود را پیدا کنید و با آگاهی از عوارض آن برای کاشت ناخن دلخواهتان اقدام کنید. شما می توانید به جای کاشت ناخن در سالن های آرایشی از برچسب ناخن، تاپ کت و لاک استفاده نمایید و به راحتی ناخن هایتان را با کمترین درصد ایجاد عارضه طراحی کنید.

چه افرادی اصلاً نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

16- یکی از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه طراحی ناخن با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن می باشد. با استفاده از نوار دیزاین ناخن می توانید ناخن ها را به اشکال مختلفی طراحی نمایید. در این مقاله به بررسی و بازگو کردن مراحل مختلف در هر یک از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

انواع روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود. انتخاب درست سر سوهان، زاویه درست سرسوهان با ناخن و نحوه صحیح گرفتن سوهان نکاتی است که طی دوره آموزش می بینید. با توجه به استقبال شدید بانوان در زمینه کاشت ناخن، بسیاری این فکر به ذهنشان رسیده که وارد این کار شده و مهارت های لازم در زمینه آموزش کاشت ناخن را فرا گیرند. اما قبل از اینکه وارد این لاین شوید لازم است که صفر تا صد آن را از آموزش کاشت ناخن تا بازار کار در خارج از کشور را بدانید و با آگاهی و چشمانی باز تصمیم بگیرید.

برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت. همیشه برای حفظ سلامت ناخن‌ها از مرطوب کننده استفاده کنید. حفظ رطوبت ناخن‌ها مانع از شکستگی و ترک خوردگی آن‌ها می‌شود. برای رطوبت رسانی ناخن‌ها کافی است از کرم مرطوب کننده دست و صورت خود روی ناخن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که فقط مرطوب کننده استفاده کنید زیرا برخی از لوازم آرایشی چرب حاوی لانولین و مواد معدنی هستند که به ناخن‌های مصنوعی آسیب می‌رسانند. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند.