آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس


ناخن‌های خود را قبل از کاشت مانیکور نکنید زیرا حذف کوتیکول، ناخن‌ها و پوست اطراف آن‌ها را مستعد ورود باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها می‌کند. نحوه تمیز کردن ناخن کاشته شده نیز برای حفظ سلامت ناخن‌ها بسیار حائز اهمیت است. خصوصاً طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از کاشت با احتیاط از ناخن‌های خود استفاده کنید. این مدت زمان برای فیکس شدن و چسبیدن ناخن‌های مصنوعی بسیار حائز اهمیت است و عدم مراقبت از ناخن‌ها در این مدت باعث شل شدن ناخن‌های مصنوعی می‌شود. برای کاشت ناخن پودری حدود یک ساعت و نیم به زمان نیاز دارید. ژل آدامسی کاشت ناخن محصولی است که برای طراحی برجسته و گلسازی روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان را…

  • این روش نیاز به سوهان کاری ندارد بنابراین در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.
  • با توجه به استقبال شدید بانوان در زمینه کاشت ناخن، بسیاری این فکر به ذهنشان رسیده که وارد این کار شده و مهارت های لازم در زمینه آموزش کاشت ناخن را فرا گیرند.
  • کاشت ناخن پودری به علت زمان بر بودن برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.
  • همچنین سعی کنید از ضربه و برخورد ناخن با اجسام جلوگیری کنید.
  • در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود.

در میان روش های گوناگون کاشت ناخن، کاشت ناخن پودری به نوعی می توان گفت کاشت مادر است و دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد. البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد. اگر در مناطق شرجی زندگی می کنید، روش کاشت ژله ای برای شما مناسب تر است و حدود یک ماه دوام دارد. فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود. سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است.

با تینت لب رنگ لبهای خود را در تمام روز ماندگار کنید

این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. افرادی که به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند و پوست آن ها دچار اگزما می شود باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. اما در کاشت پودری یا همان دیپ ناخن از ماده‌ای همانند رزین به عنوان چسبی بسیار قوی استفاده می‌شود. معمولا روش آکریلیک و پودری در حالت کلی دو تکنیک مشابه و یکسان تلقی می‌شود اما کاشت پودری گاها هزینه کمتری دارد و لایه‌های استفاده بر روی ناخن ضخامت کمتری نسبت به نوع کاشت آکرلیک دارد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که کاشت پودری فعلا به تصویب وزارت غذا و دارو آمریکا نرسیده‌ است. گرچه تاکنون آسیب یا خطر جدی از آن دیده نشده است و به نظر می‌رسد مزایای بیشتری نسبت به انواع دیگر داشته باشد.

کاشت ناخن فیبر یا گیاهی

در ادامه شما را به مشاهده ۵۰ عکس کاشت ناخن مشکی جدید و شیک دعوت می‌کنیم. و اما می‌رسیم به جذاب‌ترین بخش ماجرای کاشت ناخن مشکی و ترکیب آن با رنگ قرمز. قرمز و مشکی جزء رنگ‌های درخشان و خیره‌کننده هستند که ترکیب آن‌ها در کنار هم استایل خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

ما در تلاشیم مقالاتی مطابق با علم روز و دور از هرگونه نگاه تجاری برای ارتقای سطح دانش جامعه ارائه دهیم. مطالبی که موجب بهبود سلامت، بهداشت و افزایش دانش پزشکی مخاطبان‌مان شود. پس از تکمیل این فرم، پیش ثبت نام شما در آموزشگاه آرایشگری دترلند انجام خواهد شد. در صورت داشتن سوال یا ابهام در قسمت نظرات بیان کنید تا آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس شرق تهران(تهرانپارس) پاسخ دهد. کاشن ناخن جدید معمولاً بین ۴ تا ۸ هفته دوام خواهد داشت و پس از آن نیاز به ترمیم دارد.