آموزش کسب درآمد از روبیکا ، چگونه از روبیکا پول در بیاوریم مایکت | نی نی سایت


آموزش کسب درآمد از روبیکا ، چگونه از روبیکا پول در بیاوریم مایکت | نی نی سایت

چه بسیار فعالیت هایی که در ابتدای کار با شکست مواجه شدند اما با گذشت زمان و تحمل سختی ها، به موفقیت های بزرگ و این درخشان رسیده اند. اگر می خواهید از طریق روبینو کسب درآمد کنید، باید با حوصله و صبر وارد این حیطه شوید. روبیکا یکی از مطرح‌ترین سوپراپ‌های ایرانی است که چند سالی از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. در طی این چند سال، این برنامه جامع فراز و نشیب‌های خاص خود را تجربه کرده و در ویژگی‌های آن هم تغییرات و ملاحظاتی به عمل آمده است.

  • هر چند که در این مدت حرف و حدیثها و حاشیه هایی در مورد این برنامه بوده است ولی به هر حال با پشتوانه تبلیغات فراوان تلویزیونی ، این اپلیکیشن یکی از گسترده ترین و پرطرفدارترین برنامه های موبایلی در ایران شده است.
  • وجود این داشبوردهای منحصربه‌فرد به افرادی که از چندین کانال درآمدزایی دارند، کمک زیادی در زمینه تفکیک جزئیات از هم می‌کند.
  • البته که در هر دو روش روبینو و پیام‌رسان شما می‌توانید به فعالیت بپردازید که این یک ویژگی مثبت محسوب می‌گردد.
  • روبیکا به پیروی از تلگرام و اینستاگرام بستری را فراهم کرده تا کاربران علاوه بر گذراندن اوقات فراغت در آن، به کسب درآمد نیز بپردازند.

وقتی که به سقف موردنیاز پولتان برسد شما می‌توانید که درخواست واریزی داشته باشید و حتماً همکاران از لحاظ اولویت و قیمت و درآمد هر فرد، شروع به تسویه کردن حساب می‌کنند. یکی از قابلیت‌های جالب و جذاب کسب در آمد از روبیکا این است که شما پنل شخصی خواهید داشت؛ که می‌توانید در آنجا میزان درآمد خود را مشاهده نمایید. به طور کل درآمد به صورت ریال به شما نشان داده می‌شود و زمانی که به سقف مورد قبول تسویه رسید می‌توانید اقدام کنید. به جز صفحه پولی که ایجاد کرده اید ، شناسه و نام صفحات دیگر بی ربط است. اکنون ، به دنبال پست هایی در ویترین باشید که کمتر از ۵ ساعت در ویترین قرار گرفته اند و در انتهای هر پست آمده است که چندین ساعت پیش به ویترین رفته است. اعداد نمایش داده شده با تقریب حدود ده دقیقه بروز می شوند.در ضمن حتما توجه کنید که فایلهای شما باید منطبق با قوانین و مقررات پیام رسان و عرف اخلاقی و اجتماعی جامعه باشد، درغیراینصورت این درآمد هنگام بررسی انتقال وجه مسدود خواهد شد.

دانلود و نصب روبیکا

قدم دوم برای به درآمد رسیدن این است که یک کانال با محتوای مناسب بسازید و سعی کنید که درآن تعامل داشته باشید و محتوای خوبی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. این روش مانند روش تلگرام است و بسیار مفید و مناسب است و شما باید در این روش، سعی داشته باشید که ممبر و عضو کانال خود را بیشتر نمایید به صورتی که ویو مناسب را دریافت کنید. در روبیکا نیز میتوانید پست هایی را به اشتراک بگذارید و همچنین دنبال کننده ها و دنبال شونده هایی را داشته باشید که در صورت رضایت از محتوای شما آن را پسندیده و صفحه شما را دنبال خواهند کرد . البته هنوز برخی قابلیت های اینستاگرام نظیر پیشنهاد پیج های مشابه شما به کاربر وجود ندارد که به احتمال زیاد در آینده نزدیک این امکان نیز فراهم خواهد شد. بعد از توضیحات لازم که راجب این برنامه برایتان شرح دادیم، به بخش اصلی و موضوع مقاله یعنی نحوه کسب درآمد بالا از روبیکا می‌پردازیم.

نکات طلایی برای کسب درآمد از روبینو

شما میتوانید مقاله آموزش ساخت کانال در روبیکا جدید به همراه لینک نیز بخوانید. اگر کانال شما به‌طور منظم و مرتب محتوا تولید کند، به ازای تعداد کل بازدیدها، درآمدتان بیشتر می‌شود. اگر بتوانید روزانه بیش از یک محتوا تولید کنید، مسلماًنتیجه بهتری خواهید گرفت. افیلیت مارکتر می تواند در کنار شغل اصلی خود همکاری در فروش را نیز پیش ببرد.

چگونه از روبیکا پول در بیاوریم؟ اگر با داغ شدن بازار نصب روبیکا در این روزها شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، در ادامه همراه ما باشید تا بگوییم چطور می توانید از روبیکا درآمد میلیونی داشته باشید. روبیکا اگرچه اپلیکیشن ایرانی است و از لحاظ امکانات با موارد خارجی قابل مقایسه نیست؛ اما می تواند از لحاظ درآمدی پتانسیل موارد خارجی را داشته باشد. تنها کافی است راه کسب درآمد از روبیکا را بدانید و اصول آن را پیاده سازی نمایید. به این ترتیب می توانید درآمدی باورنکردنی را از این اپلیکیشن بدست آورید. اگر بخواهیم پیشنهادی دهیم تا بتوانید درآمد بیشتری را کسب نماید باید ذکر نماییم که لازم است شما روی محتوای پیج یا کانال خود متمرکز شوید.