آموزش کرم پودر دائم با تدریس مدرس حرفه ای دکتر تاتو ایران-تهران میکاپ


محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند. هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند. بهتره انتخاب ترکیبات کرم پودر رو به بهترین مرکز زیبایی و دارای متخصصین توانمند بسپارید. تزریق کرم پودر دائمی کاملا بدون درد و خونریزی است و نیاز به استراحت و مراقبت خاصی بعد از انجام این روش وجود ندارد. کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد. این روش به کمک سوزن‌هایی در ابعاد نانو و به روش میکرونیدلینگ انجام می‌گیرد.

  • دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود.
  • این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است.
  • مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیهخدمات تاتو بدنو آرایش دائم صورت در ایران می باشد.

پس از آنکه مراحل مقدماتی کار به اتمام رسید مزو وایت شروع می شود. مطابق با پوست صورت سرم BB Glow را انتخاب می کنند و آن را به داخل پوست صورت تزریق میکنند. پس از اتمام کار برای ترمیم پوست صورت کرم ترمیمی را به آن می زنند. برای طبیعی بنظر رسیدن پوست میتوانید از کرم مطابق با رنگ پوستتان استفاده کنید.همچنین میزان پوشش را میتوانید از پوشش کم تا زیاد تعیین کنید.روی پوست کاملا مات بنظر میرسد و نا همواری ها و مشکلات پوستی را از پوشش میدهد.

انواع تزریق ژل لب بهمراه نکات طلایی و آموزشی

برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد. با توجه به توضیحات بالا، این روش می تواند نیاز خانم ها را به آرایش روزانه از بین ببرد. اما دارای عوارض فراوانی است که تصمیم گیری درباره آن را سخت می نماید.

کرم پودر دائم ماتریژن متوسط

اگه دوست دارین خاص باشین، سلامتی شما به بهترین نحو حفظ بشه و از زیبایی ماندگار لذت ببرین، این دو مرکز رو بهتون پیشنهاد می کنیم. ◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن.

در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود. در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar ساخت کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) ارائه می شود. ◊ مراقبت از پوست اینطوریه که دایم باید پوست در حالت مرطوب و تمیز باقی بمونه. در این مرحله با استفاده از سرم تقویت‌کننده و احیاکننده پوست، پوستتان برای پذیرش مواد به خوبی آماده می‌شود. کلیه حقوق مادی این وبسایت متعلق به کلینیک دایموند می باشد.هرگونه کپی برداری از این مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت. همچنین وجود بیبی گلاو ممکن است برای افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند و یا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای دارند بسیار حادثه‌ساز باشد در نتیجه برای این افراد به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . این نوع آموزش بسیار حرفه ای و تکنیکی بسیار حرفه ای محسوب می شود.

پزشک با دستگاه آنالیزگر سه لایه سطحی، میانی و عمقی پوست شما و وسعت مشکلات آن را بررسی می کند. پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند. همان‌طور که گفتیم، عوارض کرم پودر دائم صورت به دلیل حضور فلزت سنگین آشکار می‌شود. اگر غلظت این عناصر در کرم پودر زیاد شود، کرم پودر تبدیل به ماده‌ای سمی برای پوست می‌شود و در دراز مدت باعث مشکلات زیادی خواهد شد.

روش میکرونیدلینگ با تحریک فرآیند کلاژن‌سازی در پوست، بر روی لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود. هزینه کرم پودر دائم با در نظر گرفتن ۵ فاکتور بالا از ۳۰۰ تا یک میلیون تومان در هر جلسه متغیر است. اینکه چرا ممکن است هزینه هر جلسه با جلسات بعدی متفاوت باشد، به سبب مواد مصرفی و کوکتل‌هایی است که در هر جلسه به آن نیاز خواهید داشت.