آموزش کرم پودر دائم با تدریس مدرس حرفه ای دکتر تاتو ایران


در واقع bb glow یک تکنیک است نه برند، ولی بسیاری تصور می‌کنند، یک برند آرایشی و بهداشتی است. این تکنیک شما را تا مدتها از استفاده از کرم پودرها بی‌نیاز‌ می‌کند و به شادابی و روشن‌ شدن پوست و رفع لکها کمک‌خواهد‌کرد. در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود. تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت.

  • دستگاه میکروپیگمنتیشن که تزریق کرم پودر را انجام می‌دهد، باید دارای کارتریج و مواد یک بار مصرف برای هر فرد باشد تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی به حداقل برسد.
  • در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود.
  • علاوه بر این، سایر رنگدانه های درمانی خواص آبگریز و لیپوفوبیک را با هم ترکیب می کنند.
  • با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند.

از فواید کرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد. از این روش برای برطرف کردن تیرگی آرنج و زانو نیز می‌توان استفاده کرد. در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد. با کرم پودر دائم می توانید رنگ پوست خود را تعییر دهید، تیرگی زیر چشم را برطرف کنید، کک و مک را از بین ببرید و تیرگی های آرنج و زانو را برطرف سازید. تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است.

جوانسازی پوست در خانه با انواع ماسک‌های طبیعی

آزمایشات نشان داده که افزایش طول موجهای خاص نور می تواند به روشهای مثبت روی پوست تأثیر بگذارد. تمامی مطالب سایت سفیر زیبایی از مقالات معتبر و مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا ترجمه و جمع آوری شده است اما به دلیل متفاوت بودن شرایط افراد ممکن است برای شما مناسب نباشد. تمامی خدمات زیبایی و آموزشیمرکزتوسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی بصورت کلاسهای خصوصی و گروهی انجام میشود. پیشنهاد می‌کنیم برای انجام این کار به افراد متخصص که دوره‌های مخصوص آن را آموزش دیده‌اند مراجعه کنید. علاوه بر این، از آنجایی که مزووایت روی ناحیه وسیعی از پوست انجام می‌شود، در صورت بروز عوارض و آلرژی، تمام پوست صورت را دچار مشکل می‌کند و درمان آن بسیار پر هزینه و سخت خواهد بود. برخلاف کرم‌های پایه آرایشی، سبب مسدود شدن منافذ نخواهد شد لذا پوست به‌راحتی می‌تواند نفس بکشد.

این مطلب هم به دردت میخوره : وکس صورت از ۰ تا ۱۰۰ | فواید و عوارض آن

این عمل تقریباً 3 ساعت طول می‌کشد که یک ساعت آن به بی‌حسی مربوط می‌شود و دو ساعت دیگر به درمان اختصاص دارد. سه جلسه در ماه به فاصله ی حدود 10 روز بین هر جلسه تا جلسه بعدی لازمه. برای لذت بردن از زیبایی صورت به روش های مطمئن، دقایقی با ما همراه باشین.

آرایش و زیبایی ( مروری بر گذشته )

افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است. همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند. افراد کمی این شانس را دارند که بدون استفاده از کرم پودر پوست صافی داشته باشند! اما کرم پودر دائم این امکان را برای همه فراهم ساخته تا همواره از داشتن پوستی صاف و درخشان لذت ببرند. آیا تابه‌حال از این روش درمانی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال می­شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.