آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹


سپس مواد کاشت را روی آن قرار می دهند و از پودرهای رنگی و ژل استفاده می کنند. فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند. بعد از هر مرحله، دست را در دستگاه UV قرار می دهند و مانند همیشه سوهان می کشند.

  • در این روش از انواع کاشت ناخن از قلم استفاده نمی شود و از پودر و پرایمراستفاده می شود .
  • بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید.
  • کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند.
  • این نوع کاشت به افرادی که ناخن‌های پراکنده و یک شکل ندارند اصلا توصیه نمی‌شود.

ناخن‌های ژله‌ای برای سفت شدن به نور ماورا بنفش نیاز دارند. LED نسبت به چراغ UV سطح کمتری از اشعه ماورا بنفش را ساطع می‌کند و کار کاشت را سریع‌تر انجام می‌دهد بنابراین باعث می‌شود کمتر در معرض UV قرار بگیرید. اشعه UV برای خشک کردن ژلیش یا پودر ژلی در فرایند کاشت ناخن استفاده می شود. افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند بهتر است زیر نظر متخصص یا پزشک پوست باشند تا با دیدن هرنوع نشانه مشکوک، مورد را با پزشک خود در میان بگذارند. ازآنجاکه بافت ناخن کاملاً با ترکیبات کاشت ناخن پوشیده می شود، خطر ابتلا به عفونت ها و قارچ در ناخن کاشت بیشتر است. کاشت ناخن قالبی نیز به دلیل اتصال به بافت اطراف ناخن و تحریک آن می تواند ناخن را سست و مستعد عفونت و قارچ کند.

کاشتن ناخن برای زنان چه حکمی دارد؟

روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و با کاشت های دیگر ترکیب می شود و دوام بیشتری دارد. روش کاشت ژله ای ناخن نیز در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد و تا یک ماه دوام می آورد. محافظ ناخن مانعی را در بین ناخن طبیعی و مصنوعی شما ایجاد می‌کند. وقتی که محافظ ناخن را اعمال کردید، می‌توانید هر سرویس مصنوعی را روی ناخنهای خود اعمال کنید.

ابزار و مواد لازم برای کاشت ناخن هلویی

رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.

بعد از سوهان زدن اولیه باید ضد قارچ را روی ناخن بزنند و بعد از آن پرایمر می زنند، پرایمر در حقیقت چسب زیر مواد است که به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک می کند. این مراحل اولیه در تمام انواع کاشت ها مشترک است و در انتهای انواع کاشت ها سوهان زدن نهایی برای فرم دادن و پولیش کردن با بافر به صورت مشترک انجام می شود. برای مطالعه مقالات میکروبلیدینگ ارغوان با ما همراه باشید. در آموزش کاشت ناخن در منزل بهتر است از کاشت هایی استفاده کنید که نیاز به سوهان کشی نداشته باشند. برای مثال می‌توانید از سه روش کاشت ناخن قالب با مواد پودری یا اکریلیک، پلی ژل و یا لمینت ناخن استفاده کنید.