آموزش صفر تا صد آرایش صورت


زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. از ابزار های پاکسازی صورت می‌ توان به فیس براش سیلیکونی و فیس براش دستی اشاره کرد.

  • بنابراین، فونداسیونی که یک یا دو تن تیره تر از رنگ پوست باشد را بر روی استخوان گونه ها فیکس می کنند.
  • برای بدست آوردن یک ظاهر خاص، عکاس باید شخصیت و ظاهری که میخواهد داشته باشد را با آرایشگر در میان بگذارد.
  • ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد.

اگر ابرو های شما فرم و حالت مناسبی ندارد می توانید با کمک مداد ابرو و یا ریمل ابرو فرم ابرو های خود را مناسب و ایده آل کنید. اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. اگر به دنبال یک آرایش ساده، ملیح و طبیعی می‌گردید، آرایش چشم بسیار مهم است. یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید.

چگونگی استفاده از کانتور و کانسیلر + عکس

توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید. چراکه اگر مقدار پرایمر بیش از حد لازم باشد، روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای بد ایجاد می‌کند. پس بهتر است که یک لایه نازک از آن را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود اعمال کنید. دیگر محصول پوستی مهم برای زیرسازی پوست صورت، کانسیلر است. در واقع، کانسیلر در پوشش جوش‌ها، جای آکنه و موارد دیگر کاربرد دارد.

روش های شستن براش  آرایشی

شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد. همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید. درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم. رژلب یا ماتیک یکی از پرطرفدارترین فرآورده های بهداشتی در بین مردم جهان، مخصوصاً در میان خانم هاست.

این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ، در عین حال که جسورانه و ظریف است، برای هر نوع آب و هوایی اعم از سرد و گرم عالی خواهد بود. همچنین مدل آرایش مات، مناسب برای انواع مناسبت ها است که به پوست اجازه تنفس میدهد و پررنگ به نظر میرسد. آرایش مات؛ سبکی خاص از میکاپ است که در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که به دختران اجازه میدهد تا ظاهری خیره کننده داشته باشند. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است. نیازی به سایه رنگی نیست، بلکه عمق بخشیدن به چشم ها اهمیت دارد. به همین علت برای داشتن آرایش هندی؛ با یک مداد سیاه داخل و بالا و پایین چشم را سیاه کنید و یک خط نه چندان بلند روی پلک بالایی در خط مژه ها طراحی نمایید.