آموزش صفر تا صد آرایش صورت


اما باید به خاطر داشته باشید که روشی مناسب شما است که با سطح مهارت، پوست و ظاهر مطلوب شما مطابقت داشته باشد. البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است. از این رو، آماده ‎سازی پوست باید اولین قدم شما باشد تا آرایش شما ماندگار شده و بستری مناسب برای اعمال دیگر محصولات آرایشی ایجاد شود. از سوی دیگر، فونداسیون که در اغلب مواقع کرمپودر است، برای زیباسازی رنگ پوست و پوشش عیوب آن استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این محصول نیز به صورت مایع، کرم یا پودر عرضه می‌شود. اگر مطمئن نیستید که کدام فرمولاسیون برای شما مناسب است، باید با توجه سطح پوشش مورد نظر خود، یک محصول را انتخاب کنید.

  • معمولا زیر استخوان گونه‌ها روی چال گونه، دو طرف بینی و زیر خط فک کانتور می‌شوند.
  • اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود.
  • اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند.
  • توجه داشته باشید که کانتور صورت، کمی به طول می‌انجامد، اما جلوه‌ای خاص به صورت شما می‌دهد.

دنیای بی حد و مرز آرایش، دنیایی است که می توان در آن تمامی نواقص چهره و صورت را پوشاند. این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد. شما می توانید با رعایت تمامی نکات مهم، زیبایی چهره تان را دو چندان کنید. به عنوان مثال اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو آن را ترمیم کنید و زیبایی ابروهایتان را چند برابر کنید. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است. اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

طرز تهیه لوازم آرایشی خانگی؛ 12 محصول پرکاربرد💅💄

قهوه‌ای، طلایی، خاکستری و آبی همه گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ‌های سایه هستند. براش رژگونه را درست بالای سیب گونه خود بزنید و آن را محو کنید. رژگونه به طور معمول می بایست با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع شده و تا شقیقه ها ادامه داشته باشد. مرطوب کننده های سنگین تر و کرمی برای پوست های خشک مناسب هستند. اگر پوست خیلی خشکی دارید، کرم های مرطوب کننده معمولی برای شما کافی نخواهند بود.

یک لایه کرم پودر پایه بزنید

از این رو، روی هر قسمتی که می‌خواهید بپوشانید، مقداری کانسیلر بزنید. اغلب آرایشگران، زیر چشم‌ها، اطراف سوراخ‌های بینی و هرگونه لکه را با کانسیلر می‌پوشانند. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید. در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید.

شیدینگ ابرو چیست‌ و چطور انجام‌ می گردد ؟

استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم.