آموزش صفر تا صد آرایش صورت


همچنین فونداسیون سنگین شده و جذب قسمت‌های خشک پوست شما می‌شود. لازم به ذکر است که ریمل نیز در آرایش صورت، نقش مهم دارد. بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید.

  • در این شب، میهمانان زیادی حضور دارند و قطعا شما دوست دارید در میان همه خانم ها بدرخشید.
  • انتهای این خط را به خط چشمی که کشیده اید وصل نمایید تا به شکل یک مثلث در آید.
  • در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد.
  • همچنین توجه داشته باشید که تمام محصولات ما اصل هستند و ضمانت 7 روز بازگشت کالا دارند.
  • با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید.

مجموعه ای از ایده های شیک و به روز آرایش ترند ۲۰۲۲ را در این مطلب و همچنین آیتم ها و عناصر کاربردی جهت دسترسی به این آرایش را… همه بانوان در طول زندگی خود از محصولات آرایشی استفاده کرده و روی صورت خود آرایش انجام داده‌اند. همه آن‌ها بر این موضوع آگاه هستند که برخی اقلام در… آرایش پلک چروک از جمله تکنیک های آرایشی بوده که به منظور بهبود بخشیدن چین و چروک و پلک افتاده انجام گرفته و مراحل و اصول مخصوص به خود…

نواقص چهره تان را با آرایش بپوشانید

این رنگ را بین استخوان گونه و چشم ها به صورت افقی پخش کنید تا دو نوار رنگی ایجاد گردد. در آخر، لب ها نیازی به داشتن رنگ بیش از حد مشخص ندارند. معمولا در این سبک از برق لب خنثی و یا شفاف استفاده می کنند.

اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید.

مدل آرایش عروس عربی حرفه ای | ۶۵ عکس آرایش خلیجی جدید

برای اینکه کمی حرفه ای شوید بهتر است از رنگ های ملایم برای رژگونه استفاده کنید. پرایمر خوب کمک میکند آرایش خیلی بهتر روی صورت بماند و خودش را نشان دهد. کسانی که پوست های تیره دارند میتوانند از رژلب های جیغ و پررنگ مانند نارنجی ، بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، صورتی ، کاراملی استفاده نمایند.

دوام بیشتر کانسیلر با ۵ راهکار حرفه ای اما ساده

از یک موچین تیز و سرکج استفاده کنید و موهای اضافه ابروهایتان را در جهت قوس طبیعی آن بردارید اما هیچ گاه وارد خط ابرو نشوید. برای یافتن کمان ابرو نیز ، یک خط از روی مردمک چشم رد کنید . هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.