آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت


همچنین، با روشن شدن اطراف چشم بتوانیم جلوه ای زیباتر به آرایش چشم بدهیم. روش های زیادی برای دوام رژلب وجود دارد که ممکن از همه نتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند، اما استفاده از کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای دوام بیشتر رژلب شما میباشد. کرم پودر باعث فیکس شدن رژلب بر روی لب ها شده و باعث جلوگیری از لکه ای و پاک شدن آنها میشود. محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد. رژلب های موجود در بازار اغلب شیمیایی بوده و به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت و آسیب به لب ها میشود.

  • اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید.
  • برای آرایش ساده و طبیعی، خط چشم را فقط بالای پلک‌های خود بکشید و آن را خیلی دنباله‌دار نکشید.
  • برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید.
  • حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید.
  • از مهم ترین راه ها برای تشخیص وسایل آرایش مرغوب خرید آنها از فروشگاه های معتبر و تخصصی می باشد.

کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید. برای آرایش چشم هایی که انتهایشان به سمت پایین است ، زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند.

معرفی انواع مدل آرایش صورت

درنهایت، با بیوتی بلندر و حرکات ضربه ای سعی کنید کرم پودر صاف و یکدست شود. بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. اگر پوست خشک است، توصیه می کنیم اسپری آبرسان روی صورت بزنید. چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد..

اگر دارای چشم های ریز هستید ، باید روی پلک بالایتان خط چشم پهن و برای پلک خط چشم نازک تر بکشید. در صورتی که خط چشم پلک پایین خود پهن بکشید چشم هایتان ریز تر دیده خواهد شد. رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت. سایه خاکستری/ نقره ای می توانند آرایش چشمی زیبا با ظاهر دراماتیکی ایجاد کنند.

لیفت مژه و ابرو چیست؟ مزایا و معایب لیفت مژه و ابرو

استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید. همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر. در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم. اگر شما زخم یا عیب خاصی روی صورت خود دارید نیازی نیست آن را مخفی کنید و یا از نشان داده شدن آن خجالت بکشید.

کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند. مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید. با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید.