آموزش تصویری آرایش صورت همدلی آموزش حرفه ای آرایش صورت


بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

  • بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید.
  • ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد.
  • استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد.
  • هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌.

از مهم ترین راه ها برای تشخیص وسایل آرایش مرغوب خرید آنها از فروشگاه های معتبر و تخصصی می باشد. دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد. کرم پودر دارای بافت یکدست می باشد و مواد تشکیل دهنده کرم پودر کاملاً یکرنگ هستند و ذرات آن نیز یک اندازه می باشد. البته این مورد در مورد دیگر وسایل آرایشی نیز صدق می کند.

معرفی انواع مدل آرایش صورت

هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید. علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید. همانطور که می دانیم وسایل آرایشی اورجینال و اصل در داشتن آرایش زیبا تاثیر گذار است.

مدل آرایش چشم حرفه ای AYEESHA مناسب عروس و مجالس

آرایش کردن به آسانی که فکر میکنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینطور رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسید. در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید. برای آماده سازی لب‌ها از مسواک مرطوب یا اسکراب‌های لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوه‌ای) استفاده کنید تا لایه‌های اضافی لب برداشته شده و لب‌ها نرم‌تر شوند.

اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید. رژهای براق و مایع برای این لب‌ها مناسب نیستند و معمولا رژهای مات جلوه زیباتری روی این لب‌ها ایجاد می‌کنند. در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد. برای تشخیص کرم پودر مناسب در گام اول نوع پوست‌تان را تشخیص دهید. اگر پوست‌تان چرب است، از پنکک مات و یا کرم پودرهای مایع فاقد چربی (oil-free) استفاده کنید.