آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب


با کمک ریمل می توانید آرایش چشم های خود را زیباتر و جذاب تر کنید. براش رژگونه را درست در بالای سیب گونه خود بزنید، سپس آن را به سمت خط موهایتان محو کنید. رژگونه های پودری برای پوست های چرب بسیار مناسب بوده و رژگونه های کرمی بیشتر مناسب پوست های خشک هستند. توجه کنید که بهتر است این کرم با رنگ روشن تر نیز ترکیب شود تا رنگی تیره تر و یا روشن تر از گردن تان ایجاد نشود. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند.

  • رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید.
  • در این سبک آرایش صورت از ابزار ایربراش استفاده میشود؛ که باعث ماندگاری بیشتر میکاپ است.
  • از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید.

دیگران شمارا به همین حالت می شناسند گاهی از بین بردن آن می تواند بدتر باشد. این زخم ها و خال ها گاهی به چهره شما حالت طبیعی داده بهتر است با اعتماد به نفس بیشتری با چهره خودتان کنار بیایید. سعی کنید همیشه زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید از یک شستشو کننده مناسب و ملایم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید. بعد از بیدار شدن شما از خواب پوست بدنتان حساس بوده و کثیف نمی باشد. همچنین در شب نیز بهتر است از یک شستشو کننده قوی برای پاک کردن آرایشی قبلی از روی صورت خود استفاده کنید.

لبها نیز در آرایش عروس دارای غلظت بیشتری نسبت به مدلهای آرایشی دیگر هستند و گاهاً بسته به نوع آرایش لبها نیز گریم می‌شوند. بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم. به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند. در مقابل خانم هایی که رنگ پوست تیره ای دارند رنگ های گرم بیشتر به پوست صورتشان می آید و استفاده از رنگ های گرم همچون قهوه ای، قرمز و بنفش توصیه می شود. در این بین کسانی هستند که پوست سبزه دارند که با انتخاب رنگ های صورتی پر رنگ و یا رنگ زرد بهترن آرایش را خواهند داشت.

زیرسازی آرایش صورت

استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد. بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد.

رنگ موی بژ را با این فرمول‌های ساده بسازید

ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است.

برای ایجاد زیر ساخت آرایش صورت با کمک کرمی که دو تا سه درجه از پوستتان تیره تر است دو خط باریک زیر خط گونه ها و دو طرف بینی و بالای ابرو ها بکشید. برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید. حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید. برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید.