آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب


در این سبک آرایش از رنگهای متضاد و خط چشمهای پهن و ادامه دار استفاده نمی‌شود و بیشتر رنگهای طبیعی و رنگ پوست مانند کالباسی، صورتی روشن، گوشتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است. اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و…

  • به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید.
  • با یک خلال دندان کمی چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید و با احتیاط آن را روی خط مژه‌تان بچسبانید.
  • اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید.
  • مادامی که یک نفر قصد دارد تا مدل عکاسی شود، قطعا سبک آرایش مو و صورت او متناسب با شخصیت مورد نیاز عکاس، منحصر به فرد خواهد بود.

برای حذف کردن کک و مک روی صورت باید با آرایش صورت کک و مکی آشنایی داشته باشید و در ادامه این نوع آرایش را برای شما بررسی می… آرایش صورت شیشه ای از زمان های قدیم تا کنون در میان مردم رواج داشته است و امروز قصد داریم شما را با این نوع آرایش برای شما آشنا… میکاپ مخصوص میهمانی یا آرایش میهمانی پر زرق و برق است. سال ها بعد، مصریان باستان از روغن ها و پمادهای معطر برای نرم کردن و تمیز کردن پوست خود و همینطور محافظت بدن در برابر آفتاب، مورد استفاده قرار میدادند. برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید. چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند.

جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ

همچنین این کرم ها از پوست شما در برابر خشکی محافظت کرده و مانع از پوسته پوسته شدن پوست در زیر کرم های زیرساز می شوند. چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود. آرایش کردن می تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شود؛ پس بهتر است در همان ابتدا صورت خود را شسته و تمیز کنید . چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید.

برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است.

خوابیدن با آرایش

از انحنای چشم شروع کنید و خط چشمتان را به سمت گوشه ی بیرونی چشم ادامه دهید. از ابتدای پلک بالا شروع کرده و یک خط چشم نسبتا کلفت از ابتدا تا انتهای چشم بکشید. در تصویر انواع خط چشم را آورده ایم که می توانید با توجه به آن و یافتن کمی تبحر انواع خط چشم را بکشید. دختران جوان بهتر است مدلهای ساده خط چشم را انتخاب کنند.

عروس سرا و سالن زیبایی آفتاب تهران

در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد. اگر پوست تیره ای دارید، رژگونه هایی با تناژ گلبهی، نارنجی، قرمز و برنز را امتحان کنید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.