آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی


اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. برای زدن کرم پودر از یک براش یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و اگر لازم بود آن را روی گردن و نزدیک گوش‌تان هم بزنید. کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید. با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دست‌های‌تان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید.

  • پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.
  • هنرمندان حرفه ای در این زمینه، با حفظ تکنیک های قدیمی این سبک و در عین حال افزودن روش های مدرن و رنگارنگ، مدل کلاسیک را کامل تر کرده اند.
  • همچنین در شب نیز بهتر است از یک شستشو کننده قوی برای پاک کردن آرایشی قبلی از روی صورت خود استفاده کنید.
  • برای افزایش حجم مژه‌های خود می‌توانید ابتدا یک دست ریمل بزنید، سپس مقداری پودر فیکس صورت یا پنکیک را به کمک یک براش روی مژ‌ه‌ها بریزید و دوباره یک دست دیگر ریمل بزنید.

البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید. با این مدل آرایش به راحتی می‌توانید با انواع لباسهای رنگی آرایش صورت خود را ست کنید. چشمها در این سبک آرایشی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و با استفاده از سایه‌های روشن و مژه‌های بلند آرایش می‌شوند.

ميترا مولايي میکاپ آرتیست در تهران

آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو ، امتداد پل بینی ، بالای لب ، روی چانه ، گوشه داخلی چشم ها نقاطی از صورت می باشند که بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. برای برجسته سازی زیبایی های صورت به وسایلی مانند یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن و یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد. هایلایترتان را می توانید از هر نوعی مانند مایع، پودری یا استیکی انتخاب کنید.

مدل طراحی ناخن سال ۱۴۰۱

در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید. اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است. برای کشیدن خط چشم ابتدا زیر استخوان ابرو را هایلات کنید و از سایه های درخشان و ملایم استفاده کنید.

جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ

اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید. وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید.