آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس


برای کشیدن یک خط چشم راحت ، با خط چشم انتهای مژه ها را نقطه گذاری کنید و سپس نقطه ها را به هم وصل کنید. اشکالات خط چشم خود را تصحیح نمایید تا خط چشمی زیبا داشته باشید. از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید. برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. اگر دارای چشم های گردی هستید ، از نیمه اول چشم خط چشم را به صورت باریک بکشید و سپس خط چشم را کمی پهن تر کنید و بعد از گوشه خارجی چشم امتداد دهید. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید.

  • هنگام استفاده از کرم های مرطوب کننده، بیشتر روی نواحی از پوست که بیشتر خشک می شوند تمرکز کنید؛ مثلا پیشانی و گونه ها.
  • آرایش کردن به آسانی که فکر میکنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینطور رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسید.
  • مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید.
  • آرایش براق میتواند یک ظاهر کاملا ساده را پرفکت و خیره کننده سازد.
  • چراکه اگر مقدار پرایمر بیش از حد لازم باشد، روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای بد ایجاد می‌کند.

برای پرپشت شدن مژه‌ها ترفندهایی را در این مقاله آموزش دادیم. اما اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان حجیم‌تر و حالت‌دارتر شود، می‌توانید در مجالس خاص از مژه مصنوعی استفاده کنید. بهترین چسب برای مژه مصنوعی چسب‌های جراحی است که از داروخانه‌ها قابل خریداری است. با یک خلال دندان کمی چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید و با احتیاط آن را روی خط مژه‌تان بچسبانید.

زدن ریمل

فیس براش از ابزار های بسیار مهم برای سلامتی و بهداشت پوست می باشد که در مدل های گوناگون تولید شده است. پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود. البته این کار به صورت دستی و با استفاده از دستگاه انجام می گیرد. از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است. درمارولر برای احیای پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درمان پوست می شود. درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود.

سبک میکاپ هندی ( India makeup )

بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایتsoorban.com مجاز و قانونی می باشد. برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید. افراد دارای پوستهای چرب از کرمها و فونداسیونهای مات استفاده کنند. آرایش شما یکی از مهمترین عناصر برای رسیدن به ظاهر شماست.

ابروهای‌تان را بکشید

در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست. دنیای آرایش ترفندها و باید و نبایدهای بسیاری دارد که اگر رعایت نکنید، آرایش اثر معکوسی بر زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت. از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید.