آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس


سایه های مشکی و خاکستری به دلیل ساخت یک ظاهر دودی تیره و سایه های قهوه ای برای درست کردن چشمان دودی استفاده میشوند. یکی دیگر از انواع مدل های آرایشی که معمولا از مد نمی‌افتد و در تمام دنیا طرفدار دارد، سبک کلاسیک است. زمانی که به آرایش کلاسیک فکر میکنیم، به یاد خط چشم بالدار، لب های قرمز پررنگ و چشم های دودی تیره میفتیم. برای بهبود ظاهر و فعالیت های روزانه، مدل آرایش طبیعی و مینیمال به وجود آمده است. رویکرد میکاپ طبیعی، فقط شامل تغییرات ساده و نه عمده در ظاهر و صورت بانوان میباشد. این سبک از انواع مدل آرایش و میکاپ در معاشرت با دوستان، محل کار و یا برای یک مهمانی غیررسمی مناسب خواهد بود.

  • لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد.
  • برای این مدل آرایش ابتدا باید کرم پودر رنگ پوست، زده شود.
  • رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.
  • در این بخش بهتر است از یک مداد چشم مناسب برای خط کشیدن استفاده شود.
  • کرم پودر را در نواحی مختلف صورت به شکلی نقطه ای قرار دهید.

بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است. برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید.

رنگ کردن ابرو در خانه | فیلم آموزش رنگ کردن ابرو + نکات مهم

علاوه بر آن اگر امکان تمدید آرایش خود را ندارید، از رژ لبهای ۲۴ ساعته و محصولات فیکساتور استفاده کنید تا کمترین تغییر را با بیشترین ماندگاری داشته باشد. در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و… بهتر است تا با توجه به این موارد سبک آرایش دلخواهتان را انتخاب کنید. می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است.

کرم پودر میبلین Super Stay 24H در چند رنگ ا Maybelline Super Stay Full Coverage Foundation

آرایش لایت تابستانی یکی از سبک های آرایش مناسب و جذاب برای این فصل بوده که با توجه به گرما و نوع شرایط این فصل این روش آرایشی بسیار… از پرطرفدارترین ابزار زیبایی که می توان به آن اشاره داشت ریمل چشم بوده که انواع ضد آب آن کاربرد و محبوبیت بیشتری داشته ولی با توجه به مقاومت… آموزش کانتور بینی پهن بسیار ساده است و شما می توانید در خانه بینی خود را با چند قلم مواد آرایشی به فرم دلخواه خود برسانید.

اگر رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر مثبتی روی چهره نخواهد داشت بلکه باعث بدتر شدن ظاهر شما نیز خواهد شد. لازم است بدانید که انتخاب رنگ رژگونه در کنار استفاده صحیح از آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به طریقه زیر می باشد. رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد. رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد. به هیچ عنوان نباید از خط لبی که از رژتان خیلی روشن‌تر است استفاده کنید؛ چرا که در این صورت لب‌ها باریک‌تر به نظر می‌رسند. البته محصولات براق‌کننده لب نیز به شما در اجرای میکاپ صورت مناسب کمک می‌کنند.