آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی


در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود. این محصولات به شکل ژل، کرم یا اسپری هستند و می‌توانند با پر کردن خطوط ظریف و محو کردن منافذ بزرگ، یک سطح یکنواخت برای آرایش ایجاد کنند و ماندگاری آرایش را افزایش دهند. زمانی که نوبت به آرایش کردن می‌رسد مهم نیست چه سبکی و چه میزان مهارتی دارید، باید دستور کلی آماده سازی و زیر سازی صورت را برای همه به طور یکسان انجام دهید. در زیر ساریسا شما را با یک روش کامل آرایش به صورت گام به گام آشنا می‌کند. میکرودرمبا جوانسازی پوست احتیاج شما به آرایش صورت تا حدود زیادی برطرف می کند و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشید. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید.

  • بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید.
  • اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.
  • این سبک از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ، در عین حال که جسورانه و ظریف است، برای هر نوع آب و هوایی اعم از سرد و گرم عالی خواهد بود.
  • خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.

ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود. مژه ها را پرپشت و تیره تر می کند اما اگر رنگ چشم شما روشن است و موهایتان کم رنگ می باشد می توانید از ریمل‌ های قهوه ای برای زیباتر کردن چشم خود استفاده کنید. برای داشتن آرایش زیبا باید با تکنیک های لازم آشنایی داشته باشید.

آموزش‌ رنگ کردن ابرو با دارچین و قهوه

با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

شناخت ناکافی در انتخاب ریمل

اگر در هر کدام از مراحل گفته شده، سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها پاسخگوی شما همراهان عزیز مجله زیبایی میس و مستر باشیم. برای اینکه به چشمان‌تان استراحتی داده باشید، از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بعد از آن به ادامه آموزش آرایش چشم‌ها بپردازیم. اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد.

سبک میکاپ کلاسیک (Classic makeup)

استفاده از قلم موی بادبزنی می تواند بهتری انتخاب برای پاک کردن پودرهای احتمالی ریخته شده در زیر چشم باشد. پس اگر از پودر سایه یا هر پودر آرایشی زیر چشم ریخته شد، می توانید با کمک قلم موی بادبزنی به راحتی آن را پاک نمایید. اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید.