آرایش صورت آموزش کامل میکاپ + معرفی وسایل آرایشی مورد نیاز ایریکت خرید عطر و ادکلن اصل و محصولات آرایشی و بهداشتی


شما می‌توانید این کار را با اسفنج آرایشی یا انگشتان خود نیز انجام دهید. توجه داشته باشید که برای رسیدن به یک میکاپ طبیعی، با مقدار کمی از محصول شروع کرده و آن را ترکیب کنید. آرایش مهمانی فانتزی تقریباً شبیه به آرایش روزانه است، با این تفاوت که می‌توانید در مورد انتخاب رنگها جسورانه‌تر تصمیم بگیرید. برای مجالس مهمانی از مواد آرایشی فاقد چربی و با ماندگاری بالاتری استفاده کنید تا در طول مهمانی با چرب شدن و عرق کردن پوست آرایش شما به هم نریزد.

  • می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد.
  • از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید.
  • خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود.
  • از این رو مشاهده میکنید که اخیرا، انواع مدل ها و سبک های میکاپ فراگیر شده است.

آرایش مات به شما این امکان را میدهد تا با به کارگیری رنگ های تند، بدون از بین بردن ظاهر طبیعی چهره تان، ایده آل شوید. در این سبک آرایش صورت از ابزار ایربراش استفاده میشود؛ که باعث ماندگاری بیشتر میکاپ است. همچنین رنگ های نارنجی مایل به قهوه ای، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند.

همدلی آرایش و زیبایی,بارداری و زایمان,بیماری ها,زناشویی,سلامت,روانشناسی,مادر و کودک

وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. می‌توانید با استفاده از رژگونه، میکاپ خود را تکمیل کنید و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی پوست شما نزدیک باشد. در مرحله بعد، با استفاده از یک براش، رژگونه را روی سیب‌های گونه‌های خود اعمال کنید تا میکاپ صورت شما را ظریف و طبیعی کند.

اگر در سایه زدن کمی مبتدی و تازه کار هستید بهتر است روی آرایش لب وقت بگذارید. شما با تمرین کردن و تکرار یک آرایشگر حرفه ای خواهید شد پس بهتر است روی بخش هایی که بیشتر وارد هستید تمرکز کنید. دومین ابزار آرایشی مهم برای صورت انتخاب یک برس با کیفیت بالا است. برس ها معمولا زمان طولانی برای شما باقی مانده و می توانید از آن ها استفاده کنید پس در خرید برس کمی دقت کنید. تا الان نوع پوست خود را می دانید در این مرحله از یک مرطوب کننده مناسب و خوب خرید کنید که زیاد چرب و روغنی نباشد.

نحوه انتخاب و استفاده از کرم پودر

براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای). رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد.

رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید. شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند. رنگ های سفید و نقره ای برای چشمان سبز رنگ مناسب نیست. رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای، آجری، قرمز و نارنجی تیره برای کسانی که تیره و سبزه هستند، مناسب است. این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را حذف کنیم.