یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-تهران میکاپ


یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند. در نهایت با کمک مربی، ترمیم و ریمو کاشت ناخن را روی مدل انجام می دهید. پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید. سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود.

  • در واقع لکه‌های سفید روی ناخن وقتی به وجود می‌آیند که از ناخن‌های خود به درستی مراقبت نکنید.
  • برای کاشت ناخن هر کدوم از کاشت ها مزایا و معایب خودش و داره.
  • فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است.
  • زیبایی ناخن‌ها و مقاوم شدن ناخن‌ها در برابر شکستن و همیشه مرتب بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های ترمیم و کاشت ناخن اصولی است.

شما به کمک ژلیش ناخن می توانید زیبایی صدچندانی به ناخن های خود دهید. اگر خواهان یادگیری آموزش ژلیش ناخن هستید و یا می خواهید به عنوان فردی که می خواهد ژلیش ناخن انجام دهد، اطلاعات کامل و جامعی در زمینه ژلیش ناخن و لاک ژل داشته باشد، مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم. امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود.

چرا آموزش کاشت ناخن؟

باید توجه داشته باشید که کاشت ناخن سرامیکی ممکن نیست، بلکه این نام، فقط یک نوع از طراحی به شمار می‌رود که به اشتباه چنین مطرح می‌شود. مدلی دیگر که برای کاشت ناخن از آن‌ها استفاده می‌شود، ناخن ابریشمی است که برای ساخت آن از ابریشم، کتان، فایبرگلاس و کاغذ استفاده می‌کنند. این نوع ناخن مصنوعی به دلیل سبک بودن دارای طرفداران زیادی است.

کاشت ناخن کوتاه

در ادامه انواع کاشت ناخن به کاشت ناخن میکس می‌رسیم که این نوع کاشت مانند کاشت معمولی است. با این تفاوت که در نهایت از لاک براق کننده یا همان تاپ شاین روی ناخن­‌های فرد کشیده می‌­شود. پس برای ناخن میکس تمام مراحل کاشت پودری را انجام می‌­دهیم و در نهایت با تاپ شاین روی آن می­کشیم. بعد از انجام مراحل بالا، اصلی ترین مرحله کاشت ناخن آغاز می‌شود.

علاوه بر این، برخی از افراد عادت به جویدن ناخن دارند و همین موضوع شکل و ظاهر نازیبا و بدفرمی رو برای ناخنها به وجود میاره. این افراد میتونن با کاشت ناخن، این عادت بد رو از خودشون دور کنند و از این طریق، فرصت رشد کردن رو برای ناخنهای طبیعی خودشون فراهم کنند. در این مرحله با استفاده از سوهان دستی ناخن‌های خود را به فرم و شکل دلخواه سوهان کنید و سطح صدف را به آرامی سوهان و بافر بزنید و بعد با براش مانیکور مواد اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید. برای این کار مقدار کافی از ژل را با استفاده از قلم، درون قالب قرار دهید و آن را داخل قالب پخش کنید برای اینکه ژل به راحتی درون قالب پخش شود، می‌توانید قلم را بر روی پد آغشته به کلینزر قرار دهید تا به این وسیله چسبندگی ژل کمتر شود. بعد از اینکه ژل را درون قالب به خوبی پخش کردید به آرامی قالب را از انتهای ناخن روی سطح ناخن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا هوای زیر ناخن خارج شود.

در مرحله آخر کمی از پودر کروم را روی سطح ناخن زده و پخش کنید و به خوبی فشار دهید تا پودرها جذب شوند؛ سپس پودرهای اضافی را کنار بزنید و از یک لایه تاپ کات استفاده کنید. حال می‌بیند که به طور شگفت انگیزی ناخن‌هایتان حالت آیینه ای به خود گرفته اند. یکی دیگر از روش‌های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله، کاشت پلی ژل با استفاده از تیپ یا قالب است. در این روش کاشت، مواد گذاری در قالب انجام می‌شود و شما باید از هارد ژل استفاده کنید.

اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، بهتر است که کاشت قالبی را انتخاب کنید. اگر ظرافت و زیبایی بیش از هر چیز برایتان در اولویت است، حتما از کاشت پودری استفاده کنید تا از زیبایی و دوام آن لذت ببرید. افرادی که نسبت به پودر، لیکوئید، پرایمر، سوهان کشی و دستگاه uv آلرژی و حساسیت دارند و یا خانم‌هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند براحتی می‌توانند از این کاشت استفاده کنند.

زمانی که شما ابزار کار خود را بشناسید کار با آن ابزار برای شما راحت تر می شود. امروزه کاشت ناخن یکی از فعال ترین و پرطرفدارترین لاین های زیبایی می باشد. غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی شود. در صورتي که ضرورتي براي اين کار نباشد آن را ترک کنند، و چنانچه ضرورتي وجود داشته باشد و امکان جداسازي ناخن هاي مصنوعي به هنگام غسل و وضو نباشد، با آن وضو و غسل جبيره اي مي گيرند. یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال 8 جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که 7 سال بزرگ تر است، بعد از 360 جلسه مبتلا شده است. گرچه متخصصان سرطان شناسی هنوز هم نمی توانند قطعا ارتباطی بین کاشت ناخن و سرطان اعلام کنند، ولی توصیه می کنند تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، مرتب زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند.

همچنین می­توانیم برای اینکه دور ناخن ها کثیف نشوند، قبل از شروع طراحی از پیل آف استفاده کنیم و بعد از اتمام کار پیل آف را به راحتی جدا کنیم. برای هر ناخن این روند را تکرار می‌کنیم تا یک دیزاین زیبا روی ناخن شکل بگیرد. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند. این عمل به زیبایی، مرتب بودن و حتی سلامتی ناخن های شما افزوده و در مجموع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و روحیه ای بهتر در بانوان می شود. جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند. پودر هلویی را با لیکوئید ترکیب کرده و پس از قرار دادن پرایمر بر صدف ناخن، ترکیب را با استفاده از براش مخصوص کاشت ناخن بر روی سطح آن پخش کنید.

کاشت ناخن چیست؟

در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود. دلیل این مساله رشد و تکثیر قارچ های میکروسکوپی است که از کراتین تغذیه می کنند. کراتین بخش سخت ناخن است، اما به دنبال کاشت مرتب ناخن و استفاده از چسب کراتین نازک و ضعیف می شود و مقاومت خود را در برابر قارچ ها از دست می دهد. عفونت قارچی ناخن به شدت واگیردار است و از یک نقطه از بدن به سرعت منتقل می شود و می تواند پوست مو را هم درگیر کند.