یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-تهران میکاپ


شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید. و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. اگر از همان شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند در مورد کیفیت کارهایی نظیر کاشت ناخن سوال کنید حتما این پاسخ را خواهید شنید که “اصلا خوب نیست” و در عین اینکه خدمات گرانی ارائه می دهند کیفیت بالایی ندارند و مدل های جدید خیلی گران است. بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است.

  • توجه داشته باشید که این فرایند باید با آرامش کامل انجام شود و عجله در آن جایگاه خاصی ندارد.
  • در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید.
  • در برخی از افراد سرطان پوست، ریه و آلرژی و حساسیت را در پی دارد.
  • اگر ناخن مصنوعی، هم اندازه و متناسب با ناخن شما نبود از سوهان ناخن استفاده کنید تا به اندازه ناخن شما در بیاید.
  • اگر عقب زننده کوتیکول نداشتید می توانید با استفاده از یک چوب بستنی این کار را به راحتی انجام دهید.

همچنین مهمترین اصل در این حرفه دقت و حوصله است تا بتوان نتیجه دلخواه را کسب نمود. هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. از این رو می توان به مهارت کاشت ناخن به چشم یکی از مهارت های خدماتی نگاه کرد که پشتوانه مطمئنی برای مهاجرت نیز به حساب می آید. بنابراین اگر کسی قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشد می تواند با فراگیری آموزش کاشت ناخن، یادگیری اصولی و تمرین و رفع اشکال های کافی در عرض کمتر از یک ماه صاحب مهارتی بسیار با ارزش گردد.

دلایل استفاده از کاشت ناخن

پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد. از انواع کاشت ناخن به روش ژله ای، می توان کاشت ژله ای کلاسیک را نام برد که با استفاده از سه لایه ژل به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم در سطح ناخن ها اقدام می شود. پس از هربار ژل زدن بر سطح ناخن ها باید دست را در دستگاهی به نام UV قرار داد و در انتها به وسیله ماده کلینز، حالت چسبندگی آن را از بین برد. دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود. این روش مشابه روش پودری است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن است.

آرایش چشم برای چشم های ریز

های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. برای عمل کاشـت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار و موادکاشـت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد. کاشت ناخن فایبرگلاس با عنوان کاشت ناخن فیبر، ابریشمی یا سیلکی هم شناخته شده هست. کاشت ناخن با فایبرگلاس در مقایسه با کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن با ژل محبوبیت زیادی ندارند و به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار میگیره.

در کاشت ناخن قالبی مواد بیشتری مصرف می‌شود که باعث ضخیم تر شدن کار و از دست دادن حالت طبیعی کاشت خواهد شد. اگر از جمله علاقمندان به آموزش کاشت انواع ناخن هستید و می خواهید همراه مدرک به عنوان یک ناخن کار حرفه ای شروع به فعالیت نمایید. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد، این نوع کاشت برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. پودر مورد استفاده برای کاشت ناخن پودری در رنگهای شفاف، سفید و هلویی وجود داره که هر کدام به تنهایی جلوه زیبایی رو برای ناخن ایجاد می‌کنند. استفاده از پودر برای کاشت ناخن معمولا بسیار ساده‌تر و ارزان قیمت‌تر از سایر روشهاست و به همین دلیل بسیار پرکاربرد هست.

لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید. فراموش نکنید در پایان از تقویت کننده برای ناخنهایتان استفاده کنید. سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید. خیر، برای تاسیس سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا دوره های هفت مهارت جداگانه را بگذرانید. برای پوست سبزه، رنگ هلویی یا طلایی و این تن رنگ ها مناسب است.

چگونگی کاشت کردن ناخن و خطرات آن

بنابراین به کمک مطلب زیر به راحتی و با روشی ساده می توانند کاشت ناخن خود را ریموو کنند. شما به عنوان ناخن کار باید انواع فرم ناخن را به درستی بشناسید و قادر به ایجاد آن باشید تا بتوانید فرم دلخواه مشتری را ایجاد کنید. اما نکته مهم در این زمینه این است که علاوه بر شناخت فرم باید بدانید که هر فرم برای چه صدف ناخنی مناسب تر است و نتیجه نهایی کاشت ناخن را زیباتر می کند.