گوشواره طلا تخفیف تا 350 هزارتومان خرید گوشواره طلا اعتباری و اقساط دیجی زرگر | hsaatchi


گوشواره طلا تخفیف تا 350 هزارتومان خرید گوشواره طلا اعتباری و اقساط دیجی زرگر | hsaatchi

برای دسترسی سریع و آسان به اپلیکیشن زر، این برنامه را روی گوشی خود نصب سایت فروش جواهرات کنید. برای دسترسی سریع و آسان به اپلیکیشن زر ، این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. افرادی که رنگ پوست آن‌ها خنثی است، می‌توانند از هر رنگ طلا استفاده کنند. گوشواره دایره گوی البرناردو به قطر حدود 1.3 سانتی متر می باشد. گوشواره رولکس ارجینال به طول کل حدود 3 سانتی متر و عرض حدود 1.7 سانتی متر می باشد.

  • همچنین دستنبد طلا، نباید آنقدر گشاد باشد که وقتی دست خود را به سمت پایین می‌آورید، روی دست بیاید و خیلی پایین‌تر از مچ قرار بگیرد؛ چون اصلاً ظاهر زیبایی ندارد.
  • گوشواره نقره كد EN566 از برند اقليمه با عيار 925 شامل گوشواره ای به ابعاد 0.9 در 0.9 سانتیمتر می باشد.
  • معمولاً با گوشواره‌های آویزان مو جمع و لباس مجلسی زیبا می‌شود.

در فروشگاه اینترنتی‌مان انواع گوشواره آویز، پونزی، بخیه‌ای، ستاره‌ای، حلقه‌ای، قلبی، کارتیه، کلیپسی، لاو، لونا، مرواریدی و میخی را می‌بینید که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کنند. قبل از انتخاب گوشواره طلا برای استفاده روزانه یا مهمانی، ابتدا به کمد لباس خود نگاهی بیندازید. سعی کنید هماهنگی لازم را بین مدل گوشواره انتخابی و لباس مورد نظر خود برقرار کنید. برخی از خانم‌ها گوشواره‌های ظریف را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به دنبال نمونه‌های پر زرق و برق‌تر هستند. در مورد گوشواره‌های مورد استفاده روزانه، مدل‌های میخی بهترین انتخاب هستند؛ زیرا در عین سبکی و داشتن راحتی لازم حتی در هنگام حمام رفتن، از تناسب و هماهنگی زیادی با سبک لباس‌های مختلف برخوردار هستند. گوشواره نقره کد EN590 از برند اقلیمه شامل گوشواره ای به ابعاد کلی 4 در 1در 0.2 سانتیمتر طراحی شده است.

گوشواره شنل

برای فرم صورت گرد، یک گوشواره آویز یا بلند، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. با انتخاب این نوع گوشواره، صورت شما بلندتر و باریک‌تر نشان داده می‌شود. برای فرم صورت بیضی، تقریباً هر نوع گوشواره‌ای مناسب است؛ اما بهتر است از گوشواره‌های مثلثی شکل و یا گوشواره ساده میخی استفاده کنید. برای انتخاب گوشواره متناسب با فرم صورت، بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید. اگر گردن کوتاهی دارید، گوشواره‌های آویز بلند اصلا انتخاب مناسبی برای شما نیستند؛ چون گردن شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. برای فرم صورت بیضی، تقریباً هر نوع گوشواره‌ای مناسب است؛ اما بهتر است از گوشوارههای مثلثی شکل و یا گوشواره ساده میخی استفاده کنید.

گوشواره حلقه ای طلا ساده

ابتدا باید گوشواره طلا، وزن شود و وزن آن به دست آید، سپس با درصد مزد ساخت و اجرت حساب می‌شود و مالیات و سود فروشگاه هم محاسبه می‌شود. اگر فرم صورت شما به شکل مربع است و زوایای خاصی دارد، بهترین مدل گوشواره مناسب شما، گوشواره‌هایی است که منحنی دارند و حواستان باشد که گوشواره با مدل شکل مربع اصلاً برای شما مناسب نیست. گوشواره انواع مختلفی دارد؛ مثل میخی، آویزان، حلقه‌ای و هزاران مدل و طرح گوناگون که بنا به خلاقیت هر طراح ساخته می‌شود.