کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ قیمت و هزینه کرم پودر دائم مجله اینترنتی اینچند-تهران میکاپ


برند های مختلفی از کرم پودر دائمی وجود دارند که در ایران تنها دو مورد Styve و Vogue Pigmentation یافت می شود. این دو برند معتبر بوده و انتخاب بین آنها به دستگاه مورد استفاده و نوع پوست شما دارد. با توجه به توضیحات بالا، این روش می تواند نیاز خانم ها را به آرایش روزانه از بین ببرد. اما دارای عوارض فراوانی است که تصمیم گیری درباره آن را سخت می نماید.

  • آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند .
  • شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد.
  • از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود .
  • زمان انجام کرم پودر دائم با نیدل کردن سرم های قبل از نظام مجموعاً حدود ۶۰ دقیقه می باشد فواصل دو هفته ای برای نتیجه بهتر مورد نیاز است.
  • با مشاوران مجموعه گلدن فیس به روشهای پیغام در واتساپ و یا اینستا .

البته این روش درمانی برای افراد زیر ۱۵ سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. تحریک اپیدرم و افزایش تولید رنگدانه در پوست و ایجاد لک، حساسیت و آلرژی، زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی از عواض کرم پودر دائم صورت هستند. روش مزووایت یا کرم پودر دائم طی چند جلسه (اغلب 3 جلسه) انجام می‌شود، که هزینه‌ی آن بین جلسه‌ای چهارصد هزار تومان تا یک میلیون تومان متفاوت است.

پس از آنکه مراحل مقدماتی کار به اتمام رسید مزو وایت شروع می شود. مطابق با پوست صورت سرم BB Glow را انتخاب می کنند و آن را به داخل پوست صورت تزریق میکنند. پس از اتمام کار برای ترمیم پوست صورت کرم ترمیمی را به آن می زنند. برای طبیعی بنظر رسیدن پوست میتوانید از کرم مطابق با رنگ پوستتان استفاده کنید.همچنین میزان پوشش را میتوانید از پوشش کم تا زیاد تعیین کنید.روی پوست کاملا مات بنظر میرسد و نا همواری ها و مشکلات پوستی را از پوشش میدهد.

تأثیر تغییرات در ساختار استخوان

روش میکرونیدلینگ با تحریک فرآیند کلاژن‌سازی در پوست، بر روی لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود. هزینه کرم پودر دائم با در نظر گرفتن ۵ فاکتور بالا از ۳۰۰ تا یک میلیون تومان در هر جلسه متغیر است. اینکه چرا ممکن است هزینه هر جلسه با جلسات بعدی متفاوت باشد، به سبب مواد مصرفی و کوکتل‌هایی است که در هر جلسه به آن نیاز خواهید داشت.

آموزش کرم پودر دائم در تهران

این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . سوزن کارتریج 36 تهاجمی بوده و مناسب درمان زخم ها ، منافذ بزرگ و چین و چروک های عمیق هستند. از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک.

برای چه افرادی مناسب است؟

سوزن نانو فقط روی اپیدرم 0.15 میلی متر بالایی پوست تأثیر می گذارد. میکرونیدلینگ زیبایی تنها در لایه اپیدرم صورت گرفته و بیشتر از 0.33 میلی متر پوست نفوذ نمیکند. میکرونیدلینگ زیبایی میتواند ظاهر خطوط و چین و چروک را بهبود بخشد ولی برای درمان زخم آکنه و زخم های عمیق مناسب نیست . این نوع آموزش بسیار حرفه ای و تکنیکی بسیار حرفه ای محسوب می شود.

علاوه‌بر عوارض گفته شده، اگر کرم پودر کیفیت و اصالت نداشته باشد،‌ مشکلات دیگری هم به این عوارض اضافه می‌کند. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود. این افزایش تولید رنگدانه، در پوست‌های سبزه و تیره بیشتر اتفاق می‌افتد.

اگه دوست دارین خاص باشین، سلامتی شما به بهترین نحو حفظ بشه و از زیبایی ماندگار لذت ببرین، این دو مرکز رو بهتون پیشنهاد می کنیم. ◊ چون از سوزن میکرونیدلینگ استفاده میشه و به هر حال کمی خونریزی دارین، بهتره از یکی دو هفته قبل و بعد، داروهای ضد جوش و رقیق کننده خون استفاده نکنین. داروهایی مانند آسپرین، هپارین، وارفارین و ضد فشار خون می تونن عوارض کبودی و زخم رو تشدید کنن.

و منافذ پوست های چرب را نیز نمی بندد و راه تنفسی پوست باز باقی می ماند. کنید زیرا با این روش شاهد تغییر چند درجه ای پوست خود خواهید بود. دیگر در فصول گرم و حتی خشک سال نگران بهم ریختن آرایش خود نباشید.

در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود. در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar ساخت کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) ارائه می شود. ◊ مراقبت از پوست اینطوریه که دایم باید پوست در حالت مرطوب و تمیز باقی بمونه. در این مرحله با استفاده از سرم تقویت‌کننده و احیاکننده پوست، پوستتان برای پذیرش مواد به خوبی آماده می‌شود. کلیه حقوق مادی این وبسایت متعلق به کلینیک دایموند می باشد.هرگونه کپی برداری از این مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت. همچنین وجود بیبی گلاو ممکن است برای افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند و یا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای دارند بسیار حادثه‌ساز باشد در نتیجه برای این افراد به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.