کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس متخصص پوست و مو شیراز


تا چند سال قبل داشتن پوست بین‌نقص به صورت دائمی، تنها آرزویی دست‌نیافتنی باقی مانده بود. اما وقتی در سال ۲۰۱۳ یک شرکت لهستانی نتیجه سه سال تحقیقات علمی خود را در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی کرد، رویای همه ما به واقعیت نزدیک شد. اگر کنجکاو شده‌اید که اساس این تکنولوژی چگونه عمل می‌کند با این مقاله از رادیومدا همراه شوید تا به پاسخ سوال کرم پودر دائم صورت چه خطراتی دارد؟ بپردازیم. اگر قبلا با این تکنولوژی آشنا بوده‌اید و به تازگی تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، بهتر است پیش از خرید کرم پودر دائم از تمام جزئیات و عوارض کرم پودر دائم صورت آگاه شوید.

  • یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد.
  • از عوارض دیگری که ممکن است بر روی پوست ایجاد کند تغییر رنگ پوست میباشدو رنگی که شما مد نظرتان بوده است و رنگی که بسیار ناسازگار با پوستتان است .
  • این تکنیک برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، ۳ تا ۶ جلسه نیاز داره .
  • به‌هیچ‌عنوان بعد از تزریق مگنت ها و کوکتل ها پوست صورت خود را لمس نکنید نخارانید و آمرا فشار ندهید و در کل پوست صورت را تحریک نکنید.
  • این دارو برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری (لکه های پیری) توصیه می شود.
  • پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد.

◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید. پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. در صورتی که شما روی پوستتان علائمی چون سوختگی و جراحت داشته باشید توسط این عمل از بین می رود.

بررسی عوارض کرم پودر دائم در مقابل مزایای آن!

از این جهت گاهی برای برخی پوست‌ها باعث بروز حساسیت و آلرژی می‌شود. ، تیتانیوم دی اکسید میتواند با گذشت زمان تغییر رنگ داده و زمینه ای آبی/زرد/سبز از خود به جای گذارد که همان گونه که پیشتر گفته شد با روند های معمول لیزر درمانی قابل حذف شدن نیست. ۱- میکرونیدلینگ با ایجاد حفره هایی که امکان ورود مواد موضعی استفاده شده را فراهم می کند سد فیزیکی را از بین می برد. ممکن است بدن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم خارجی برخورد کند و واکنش نشان بدهد. درمان این عوارض بسیار زمان‌گیر، پرهزینه و طاقت فرساست و حتی ممکن است پس از سال‌ها دوباره عود کند. هزینه کرم پودر دائم به عوامل مختلفی مانند انتخاب نوع کوکتل، مهارت تکنسین و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد.

کرم پودر دائم برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است. آیا به‌اندازه کافی آب می‌نوشید، روزانه ورزش می‌کنید، سیگار نمی‌کشید، سالم غذا می‌خورید و قبل از خواب آرایشتان را پاک می‌کنید، اما همچنان مشکلات پوستی شما را رها نمی‌کنند؟ نگران نباشید خوشبختانه با جادویی به نام کرم پودر دائم می‌توانید همیشه از داشتن پوستی یکدست و روشن لذت ببرید. استفاده از کرم پودر روی پوست سبب می‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید.

متخصص گوش، حلق و بینی

روند فعلی به سمت روش‌های کم تهاجمی مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر است. بدون کمدینوژنین (که می تواند باعث مراقبت از آکنه و پوستی بعد از مراقبت از پوست شود) مانند سیلیکون ها (به عنوان مثال سیکلوهگزاسیلوکسان) ، آدامس زانتان ، موم های میکرو کریستالی. اثر این نوع کرم‌ پودر را بلافاصله می‌توان بر روی پوست مشاهده کرد؛ اما ماندگاری آن بین 6 تا 8 ماه است و ممکن است تا 10 ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند. این نوع از کرم‌ پودر برای هر نوع از پوست قابل استفاده است و از آنجا که این نوع از سرم فاقد الکل بوده، از آن برای پوست‌های حساس و دارای آلرژی می‌توان استفاده کرد. تحقیقات نشان داده که ال ای دی جریان انرژی ابتدایی و تعریق سلول ها را تحریک میکند.

یک پیگمنتر با‌تجربه و حرفه‌ای با پیش‌بینی این موضوع می‌تواند از این عارضه جلوگیری کند. همچنین اعمال فشار بر پوست باید در کمترین حد ممکن و بدون خونریزی انجام شود؛ در غیر این صورت عوارض شایعی همچون زخم، خونریزی، التهاب پوستی، تغییر رنگ، ایجاد گوشت اضافه، واکنش بدن به جسم خارجی و … ممکن است رخ دهد. این تکنیک برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، ۳ تا ۶ جلسه نیاز داره . هرجلسه حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان میبره و بهتره که حدود ۲۰ روز بین جلسات فاصله باشه . این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . میزان ماندگاری مزووایت بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد؛ که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید.