کرم پودر دائم + مزایا و معایب آن برای پوست ما مجله اُمنفی


علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت. متاسفانه به‌تازگی خیلی از افراد غیر‌متخصص در مراکز غیر‌استاندارد مثل آرایشگاه‌ها کرم پودر دائمی تزریق می‌کنند و با تبلیغات فریبنده هر فرد غیر‌آگاهی را به دام می‌اندازند. کرم پودر دائم یا BB Glow روشی‌ است که می‌توانید با انجام آن در مراکز مجاز؛ پوستی صاف، روشن و بدون لک داشته باشید.

  • استراتوم بازل – لایه زیرین که سلول های قدیمی را تقسیم کرده به سمت سطح پوست سوق میدهد .
  • تمامی خدمات زیبایی و آموزشیمرکزتوسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی بصورت کلاسهای خصوصی و گروهی انجام میشود.
  • در این روش در واقع از تکنیک میکرو‌نیدلینگ استفاده می‌شود تا کرم پودر توسط سوزن‌های نازک به زیر پوست تزریق شود.
  • تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد.
  • بدون کمدینوژنین (که می تواند باعث مراقبت از آکنه و پوستی بعد از مراقبت از پوست شود) مانند سیلیکون ها (به عنوان مثال سیکلوهگزاسیلوکسان) ، آدامس زانتان ، موم های میکرو کریستالی.

اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید. یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید.

تصاویر قبل و بعد کرم پودر دائم

شما از جلسه اول تغییر را می بینید و می توانید درست قبل از مراسم مهم آن را انجام دهید. درمان ژل کربوکسی برای مراجعین بی خطر است و پوست قرمز یا تحریک نخواهد شدو خطرات شناخته شده ای وجود ندارد. مرطوب کننده – تأمین رطوبت پوست خیلی حیاتی است و علاوه بر این ، حفظ رطوبت در لایه های کراتین پوست برای حفظ خاصیت ارتجاعی اهمیت دارد.

کرم پودر دائم

بطور خاص، درمان سطحی سیلیکون یا سیلان خواص آبگریز را به کرم پودر دائم ارائه می‌کنند و ظرفیت جذب مایع را محدود می‌کنند و در عین حال احساس نرمی بهتری به آن‌ها می‌دهند. به همین دلیل، رنگدانه های سیلان یا سیلیکون درمان شده به ویژه در نسخه آبی کرم به صورت پودر استفاده می شود. آیا تا به حال از کرم پودر دائم صورت استفاده کرده‌اید؟ اگر تجربه‌ای درباره عوارض کرم پودر دائم صورت دارید، با ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما کنیم. کرم پودر دائم یک روش پیشرفته است که امروزه به کمک تکنولوژی برای بهتر دیده شدن پوست که برای درخشندگی و بشاش دیده شدن پوست به دست آورده‌ایم .

برای اینکه ترکیبات مزووایت راحت تر و سریع تر در پوست نفوذ کنن، از نور درمانی استفاده می کنن. نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه. همچنین، نور درمانی به کاهش التهابات پوستی، رفع خستگی و بی حالی پوست و بهبود زخم ناشی از سوزن های بی بی گلو میکرونیدلینگ کمک می کنه. سپس، از لایه بردار برای جدا سازی سلول های مرده پوست استفاده خواهد شد. ترکیبات سرم تقویتی به کمک سوزن های ریز نانو به پوست شما منتقل و تزریق انجام خواهد شد.

این نوع آموزش بسیار حرفه ای و تکنیکی بسیار حرفه ای محسوب می شود. کرم پودر در کل جزیی از لوازم زیبایی سازی برای زنان محاسبه می شود. مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین سالهاست که در زمینه اجرای تمامی روش های جوانسازی پوست تجربه فراوانی دارند. با یک تلفن ساده و یا مراجعه حضوری می تونین مشاوره و راهنمایی دریافت کنین. پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد. در ادامه ی مطلب، به ترکیبات مضر در کرم پودرهای دئمی تقلبی نیز اشاره کرده ایم.