کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک-تهران میکاپ


یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد. تحقیقات نشان داده که ال ای دی جریان انرژی ابتدایی و تعریق سلول ها را تحریک میکند.

  • این به متخصص اجازه میدهد تا برای پوست نازک دور چشم از درجه 0.25 استفاده کند.
  • در استفاده از روش کرم پودر دائم برای بر طرف کردن عیوب صورت از دستگاه میکرونیدلنیگ استفاده میشود.
  • تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد.

شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد . به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین.

برخی ادعا کرده‌اند که این روش علاوه بر اینکه به بهبود رنگ پوستشان کمک کرده ، در از بین رفتن تیرگی دور چشمان و بهبود چین و چروکهای پوستی آنها نیز موثر بوده است. اول پوست را پاکسازی می‌کنیم بعد اگر نیاز به درمان داشت درمان می کنیم و بعد ماساژ می دهیم و در مرحله بعد کرم پودر دائم را می زنیم آنقدر ماساژ می دهیم که کرم پودر باقی نماند و همگی جذب پوست شود . در واقع این روش جدیدی است و خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ولیکن مردم خیلی دیدگاه اشتباهی به کرم پودر دائم دارند. کرم پودر دائم نیاز به استراحت و یا بستری شدن ندارد، اما نیازمند مراقبت از پوست ۱۰۰ درصد در تمامی مراحل زندگی جزو واجبات است که چه قبل از تزریق و چه بعد از تزریق دارای اهمیت است. در صورتیکه قصد دارید یکی از متخصصین این حوزه باشید و مجوز ورود به بازار کار را دریافت کرده و خودتان وارد بازار کار شوید، کافیست در دوره آموزش کرم پودر دائم شرکت نموده و پس از گذراندن مراحل تئوری و عملی، مدرک خود را دریافت نمائید.

در این مطلب هر اطلاعاتی را که برای انجام مزووایت به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهیم داد. ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود.

ملانین رنگ پوست و مو را تعیین میکندو از سلول های زنده در برابر اضعه یو وی محافظت میکند. سرم BB Glow مطابق با پوست شما انتخاب شده و به روش میکرونیدلینگ به پوست تزریق خواهد شد. رنگ پوست ناهموار، برخی پوست ها دارای ناهمواری هایی از جای جوش گرفته تا هر نوع ناهمواری دارند با انجام این روش اینگونه افراد با پوستی بسیار شفاف و صاف روبرو خواهند شد. همانطور که گفتیم مزو وایت را به روش میکرونیدلینگ و در اکثر سالن‌های زیبایی تزریق می‌کنند. اجرای روش میکرونیدلینگ بسیار حساس بوده و فقط باید توسط متخصصین انجام شود. در غیر این‌ صورت پوست ملتهب شده و سوختگی‌هایی در سطح آن به وجود می‌آید.

فواید کرم پودر دائم چیست؟

متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که برای ماندگاری مزوایت لازم است تا جلسه دوم هم برای درمان و تزریق سرم انجام شود. در حالی که این درمانها به نتایج موقتی می رسند ، به دلیل کاهش هزینه و دوره بهبودی کمتری ، ترجیح داده می شوند. بدون کمدینوژنین (که می تواند باعث مراقبت از آکنه و پوستی بعد از مراقبت از پوست شود) مانند سیلیکون ها (به عنوان مثال سیکلوهگزاسیلوکسان) ، آدامس زانتان ، موم های میکرو کریستالی. دوام این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و در این بازه‌ی حداکثر ۸ ماهه دیگر از استفاده از کرم پودر راحت خواهید بود. بله.این شیوه نوین جوانسازی پوستعلاوه بر درخشانتر کردن پوست صورت باعث درمان و از بین بردن جای جوش و لک صورت نیز می شود. هر تکنیکی زیبایی که بر روی صورت انجام می شود دارای عوارضی است اما در مورد عوارض مزووایت صورت تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر نارضایتی و عوارض مزو وایت صورت اعلام نشده است.

عوارض کرم پودر دائم:

وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است. علاوه‌بر موارد گفته شده، PIH یکی دیگر از عوارض تزریق کرم پودر دائمی است. بین ۱۰ تا ۱۲ روز پس از انجام تزریق، ممکن است که بر روی پوست نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در بسیاری از موارد افراد غیرحرفه‌ای، رنگ دیگری را به لایه‌های پوستی تزریق می‌کنند که این امر می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست برساند.

این روش از طریق افزایش مقدار و دسترسی به سلول های مغذی عملکرد سلول ها را بهینه میکند. به علاوه آسیب به کراتینوسیتها باعث رشد عوامل اپیدرمال و گردش سلولی میشود . بی بی گلو از طریق میکرونیدلینگ زیبایی انجام شده و تنها در لایه اپیدرم کار میکند.

رفع تیرگی زیر بغل، زانو و آرنج با کرم پودر دائم

کرم پودر دائم یک روش پیشرفته است که امروزه به کمک تکنولوژی برای بهتر دیده شدن پوست که برای درخشندگی و بشاش دیده شدن پوست به دست آورده‌ایم . از عوارض دیگری که ممکن است بر روی پوست ایجاد کند تغییر رنگ پوست میباشدو رنگی که شما مد نظرتان بوده است و رنگی که بسیار ناسازگار با پوستتان است . از مزایای دیگر، تغییر رنگ پوست است که باعث می‌شود شما از رنگ پوست دلخواهتان گاه روشن تر یا تیره کردن لذت ببرید .